(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

مردان ایرانی نباید از رابطه همسرشان با مردان دیگر ناراحت شوند!

به گزارش (جام نیوز) کارشناس زن شبکه "من و تو" ضمن تشویق دخترها و پسرها به داشتن روابط آزاد و خارج از عرف خانواده، در رابطه با مشکل دخترانی که تا قبل از ازدواج روابط آزادی دارند و اکنون می‌خواهند ازدواج کنند، گفت: «اگر دختری با کسی یا کسان دیگری رابطه داشته باشد به این معنی نیست که او کالای ازدواج نیست ولی متأسفانه آقایان عزیز، گرفتار مسائل فرهنگی، سنتی، مذهبی شان هستند! آقایان ما هنوز گیر فرهنگی دارند و پیش قضاوتی می کنند!»
 

کارشناس من و تو در پاسخ به سؤال مجری که پرسید: «آیا این مسئله فرهنگی در رابطه با آقایان است که آنها را می کوبیم؟» گفت: «اصلا مسئله کوبیدن آقایان نیست. من در کار حرفه ایم، نصفم مرد است و نصف دیگرم زن! دخترها، یک آقایی را که استقلال دارد و دارای خانه و ماشین است، با دل و جان سراغش می روند و اصلا فکر نمی کنند که این آقا چندنفر خانم را در این خانه آورده است! ما [زن ها] اینگونه فکر نمی کنیم، ولی آقایان هستند که دقیقا عکس این قضیه فکر می کنند!»

وی حتی ضمن ابراز خوشحالی به‌خاطر اینکه اینگونه مسائل در دنیای غرب حل شده است، از اینکه در دنیای شرق مردم هنوز با مشکلات فرهنگی مواجه هستند و اینگونه روابط برایشان حل نشده ابراز تأسف کرد.

البته این کارشناس زن که به روابط آزاد دختر و پسر دامن می زند، نمونه های رفتاری خود را نیز برای نظرات کارشناسی اش بیان می کند. وی پیشتر یکی از فضایل خود را اینگونه بیان کرده بود: «در مجلسی با چند نفر می رقصیدم متوجه شدم دوست پسرم خوشش نمی آید، سریع متوجه شدم و در کنارش نشستم و از دلش درآوردم!»

شبکه من و تو با هدف ترویج ابتذال و اباحه‌گری در قالب اظهارات کارشناسی، به ساختارشکنی بنیان خانواده که اولین و مهم‌ترین نهاد و مرکز شکل‌گیری هویت و شخصیت انسان‌هاست، دامن می‌زند و با نفی روابط قانونی و سالم دو طرفه زناشویی، روابط نامشروع و غیرقانونی را ترویج می دهد.

منبع: جام نیوز


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، ،
[ 20 / 4 / 1391 ] [ 21:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب