(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

بولدوزر ایران صهیونیست ها را خانه خراب می کند

«اگر شما بدانید یک کسی تهدید می‌کند که من می‌خواهم بیایم منزل شما را خراب کنم چون این خانه غصبی است و ببینید که آن کسی که دارد تهدید می‌کند، دارد بولدوزر می‌سازد؛ طبیعی است که احساس خطر می‌کنید.»

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

"درویش رنجبر" کارشناس اسبق ایران در آژانس اتمی، و "علیرضا نامور حقیقی" تحلیل‌گر سیاسی و مدرس خاورمیانه‌شناسی، در گفتگویی با رادیوفردا (radiofarda) به پرسش های این رسانه امریکایی در خصوص نطق رئیس جمهور ایران و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد پاسخ داده اند. قسمتی از گفتگوی یادشده را در پی می خوانید.

آقای رنجبر! حرف‌های آقای احمدی‌نژاد در سازمان ملل راجع به رابطه با امریکا را باید به حساب بازتاب نقطه‌نظر خودشان گذاشت یا بازتاب نظر نظام؟

-به نظر من عمدتا بازتاب نقطه نظرهای خودشان هست. احمدی نژاد پس از سفرهای متوالی که به نیویورک داشت، وقتی برمی‌گردد ایران تصویری که قبلا ارائه می‌داد و الان ارائه می‌دهد یک مقدار فرق می‌کند؛ می‌خواهد یک مقدار تصویر واقعی‌تر نشان بدهد. به نظر من به هیچ وجه نشان دهنده نرمش کل نظام نیست. بلکه این تصمیم‌گیری شخصی خودش است که دوست داشت یک چهره ملایم‌تر ارائه دهد.

 

 

درک شما که قبلا در وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در زمینه سلاح‌های هسته‌ای و شیمیایی و بیولوژیک کار می‌کردید و نماینده ایران در مقر سازمان ملل در ژنو بودید، از خواست اسرائیل برای کشیدن خط قرمز برای ایران چیست؟

-سیاست اسرائیل‌ستیزی بخشی از ماهیت وجودی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. یعنی از سال ۱۳۴۲ که آقای [امام] خمینی آتش اسرائیل ستیزی را روشن کرد و در سال ۱۳۵۷ با بهره‌گیری از آن آتش به قدرت فائقه و مطلق دست پیدا کرد، اسرائیل‌ستیزی بخشی از سیاست خارجی حکومت بوده و به نظر من تا زمانی که این نظام هست، خواهد بود... اینها از ابتدایی که آقای [امام] خمینی قدرت را در دست گرفت تا امروز توانستند با این شعار جامعه را ملتهب نگاه دارند و در سطح منطقه التهاب ایجاد کنند... خب اگر شما به جای رهبران اسرائیل باشید و بدانید یک کسی تهدید می‌کند که من می‌خواهم بیایم منزل شما را خراب کنم چون این خانه غصبی است و اصلا متعلق به شما نیست و ببینید که آن کسی که دارد تهدید می‌کند دارد بولدوزر می‌سازد، امروز چرخ آن بولدوزر را ساخته، روز دیگر دارد زنجیرهایش را می‌سازد، روز دیگر دارد فرمان آن بولدوزر را می‌سازد، خب مطمئنا هر انسانی که در آن خانه نشسته باشد -حالا این خانه غصبی است یا غصبی نیست ربطی به ایران ندارد چون اسرائیل مرز مشترکی با ایران ندارد[!]- طبیعی است که احساس خطر می‌کند. پس اگر ما خودمان را به جای آقای نتانیاهو بگذاریم به عنوان نخست وزیر که مسؤولیت تأمین امنیت اسرائیل را به عهده دارد، فکر می‌کنید این کار معقولانه نیست که خط قرمز بگذارد و بگوید آقا اینها دارند بولدوزر می‌سازند؟... البته اینکه آقای نتانیاهو نهایتا موضوع را به تابستان آینده موکول می‌کند، باز خودش نشان دهنده این است که تحت تأثیر افکار عمومی داخل اسرائیل متوجه شده که نبایستی بیش از این بر آمریکا و جامعه جهانی فشار آورد که آقا خط قرمز را مثلا بیندازید ماه نوامبر بلافاصله پس از انتخابات آمریکا؛ یک قدمی هست به سمت اینکه تا تابستان آینده وقت زیاد است و باز هم می‌شود به دیپلماسی فرصت داد که این مسأله را حل و فصل کند.

 

 

آقای نامور حقیقی! شما نظرتان در مورد گفته‌های بنیامین نتانیاهو و محمود احمدی‌نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک چیست؟

-در مورد صحبت‌های آقای رنجبر من فکر می‌کنم از ۱۹۹۲ آقای گیتس در کنگره آمریکا مطرح کرد که ایران ده سال دیگر بمب خواهد داشت. اسرائیلی‌ها در ده سال گذشته همیشه گفته‌اند یک سال دو سال... اسناد ویکی لیکس را بخوانید که سفیر آمریکا مطرح کرده در ملاقاتی که نمایندگان کنگره آمریکا در ۲۰۰۹ داشتند، همین آقای ایهود باراک به آن ها می‌گوید که حداکثر یک سال دیگر ایران بمب در دست‌هایش خواهد بود و اگر تا شش ماه دیگر هیچ اقدام نظامی علیه ایران نشود همه چیز به فنا خواهد رفت. دائما این خط قرمز و این بحران را دارند تشدید می‌کنند. این سیاست اسرائیل است. آقای نتانیاهو از ۱۹۹۶ هدفش زدن ایران و تکه تکه کردن ایران است. در اسناد ویکی لیکس هم می‌بینید همیشه پمپاژ می‌کند این هراس و وحشت را به آمریکایی‌ها؛ بنابراین بخشی از اینها کاذب است... دشمنی میان دو طرف وجود دارد. خب ایران بعد از انقلاب شروع کرده ولی این نیست که اسرائیل هم کاری نکرده؛ خود "فارین پالیسی" (ForeignPolicy) نشریه معتبر و تخصصی سیاست خارجی چاپ امریکا، نشان داد که گروه "جندالله" را اسرائیلی‌ها با اسم مأموران سی.آی.ای تماس گرفتند. حرکت‌های قومی را خود اسناد آمریکا که لو رفته از طریق ویکی‌لیکس نشان می‌دهد که دائما اسرائیل دارد حمایت می‌کند که حرکت‌های تجزیه طلبانه قومی در ایران شکل بگیرد. ای.بی.سی ABC گزارش داد که نیروهای موساد در کردستان عراق نیروهای کرد را آموزش می‌دهند و از این موارد زیاد است. یعنی اینطوری نیست که فقط ایران دارد عمل می‌کند.

جام نیوز

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: آقای نامور حقیقی, جمهوری اسلامی ایران, حرف‌های آقای احمدی‌نژاد در سازمان ملل, بنیامین نتانیاهو, محمود احمدی‌نژاد, ایران اسرائیل, بولدوزر, نتانیاهو, احمدی نژاد, رادیوفردا, علیرضا نامور حقیقی, درویش رنجبر, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 19 / 7 / 1391 ] [ 17:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب