(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

وحشت آمریکا از تهدید بزرگ!

در سال های گذشته حاشیه سازی معنادار رسانه های آمریکایی و غربی که حکایت از نگرانی عمیق آن ها از نفوذ ایران در قلب دشمن دارد، اسم سپاه قدس ایران و شخص "ژنرال قاسم سلیمانی" را بر سر زبان ها انداخته است

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

جام سیاسی: روزنامه واشنگتن تایمز (washingtontimes) روز گذشته با انتشار سخنان مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم از نگرانی جدی مقامات آمریکایی از توانایی های سپاه قدس ایران در گسترش عملیات های خود در کل جهان پرده برداشت.

به نوشته این روزنامه «مقامات آمریکایی اذعان کرده اند که سپاه قدس تهدیدی جدی برای آمریکاست.»

این روزنامه از زبان کارشناسان نظامی و امنیتی متذکر می شود که نیروهای ویژه سپاه قدس ایران، با برنامه ریزی های ویژه خود، در تمامی حملات علیه اسرائیل در سرتاسر جهان حضور دارند.

"متیو.جی.اولسن" ((Matthew. G. Olsen مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم، با ادعای اینکه ایران همچنان مهمترین دولت حامی تروریسم در جهان است، می گوید: «وقتی این نیروها دارای این قدرت هستند پس توانایی حمله به آمریکا را هم دارند.»

وی بدون ارائه سند و مدرک و با تکرار ادعاهای همیشگی علیه ایران به واشنگتن تایمز گفت: «سپاه قدس ایران در سال های اخیر عملیات های زیادی علیه آمریکا انجام داده است.» 

 

 

"اولسن" با اشاره به ادعای "اریک هولدر" دادستان کل آمریکا در طرح ترور سفیر عربستان سعودی در آمریکا توسط ایران، این ادعای مضحک را نمونه ای از فعالیت خرابکارانه سپاه قدس در آمریکا قلمداد می کند.

"اریک هولدر" دادستان کل آمریکا، سال گذشته با ادعای اینکه دستگاه‌های امنیتی و قضایی آمریکا توطئه عده‌ای از عوامل جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرده‌اند، باعث تعجب تحلیلگران بین المللی شد.

-ظاهرا طبق این طرح قرار بوده است که سفیر عربستان در آمریکا از طریق بمب‌گذاری و احتمالا در شهر واشنگتن به قتل برسد-

در همان سال بسیاری از تحلیلگران منطقه ای و بین المللی این ادعای دادستان کل آمریکا را عجیب و مضحک دانستند و بر بی پایه و اساس بودن آن تاکید کردند. حتی مراکز تحلیلی و مطالعاتی و نشریات مهم بین المللی که با ایران خصومت داشتند این ادعا را به باد انتقاد گرفتند.

به عنوان نمونه مجله معتبر "آتلانتیک" با انتشار تحلیلی مفصل، و با طرح سوالاتی مهم والبته بی پاسخ، هرگونه دخالت نیروهای ایرانی را در این اقدام رد کرد و غیرممکن خواند.

آقای اولسن در معرفی سپاه قدس با تکرار ادعاهای خود به "واشنگتن تایمز" می گوید: «سپاه قدس، متشکل از نیروهای نخبه و زبده سپاه ایران است که برای عملیات های خارج از ایران تربیت شده اند و در بسیاری از حملات علیه دیپلمات های اسرائیلی حتی در نقاط دوردست جهان مانند هند و گرجستان دست دارند. این نیروهای نخبه با توجه به این توانایی ها، حتما برای درون آمریکا نیز برنامه دارند.»

مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا در اثبات اقدامات نیروهای ایرانی، به تحریم "قاسم سلیمانی" به عنوان فرمانده سپاه قدس از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا اشاره می کند که این تحریم در راستای جلوگیری از عملیات های این نیرو صورت گرفته است.

تحریم "سردار قاسم سلیمانی" و یکی دیگر از فرماندهان سپاه قدس سال گذشته توسط  وزارت خزانه‌داری آمریکا صورت گرفت. در همان ایام کارشناسان با طرح سؤالی ابتدایی، سناریو و جوسازی علیه فرمانده سپاه قدس را زیر سؤال بردند: «اگر قاسم سلیمانی و فرماندهان سپاه ایران دشمن شماره یک اسرائیل و آمریکا محسوب می شوند، چرا دارایی های آن ها در بانک های آمریکایی است؟! وزارت خزانه داری آمریکا با این کار جنگ روانی توخالی را اجرا کرده است.»

"متیو جی. اولسن" همچنین با اشاره به آموزش نیروهای حزب الله لبنان توسط سپاه قدس ایران، با ادعای "تروریستی" بودن آن، تربیت نیروهای حزب الله توسط سپاه قدس را دلیلی برای تروریست بودن آن می داند.

مقامات ایران و حزب الله لبنان، بارها بر روابط  متقابل تاکید کرده اند و مسئولین سپاه ایران بر حضور خود در لبنان و ارتباط با حزب الله اذعان دارند.

البته "متیو جی. اولسن" نگرانی خود از دخالت حزب الله در صورت بروز درگیری نظامی آمریکا در سوریه را پنهان نمی کند و این نگرانی زمانی بیشتر نمایان می شود که "اولسن" می گوید: «این برای ایران و سوریه که سپاه قدس و حزب الله در سوریه پشتیبان هم باشند، پیروزی بزرگی محسوب خواهد شد.»

 

๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: وحشت آمریکا, تهدید بزرگ, رسانه های آمریکایی و غربی, نفوذ ایران در قلب دشمن, قاسم سلیمانی, ژنرال سپاه قدس, واشنگتن تایمز, متیو جی اولسن, حزب الله, عماد مغنیه, امریکا, ,
[ 1 / 7 / 1391 ] [ 20:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب