(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

بهشت نفرین شده!

براساس آخرین گزارش منابع رسمی رژیم اشغالگر قدس، نرخ بیکاری در این سرزمین به بیشترین حد خود در سال های اخیر رسیده است.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

 

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر از حداقل 10 خود سوزی در سرزمین های اشغالی خبردادند که یکی از این افراد یک کهنه سرباز 50 ساله بوده است. بر اساس این گزارش‌ها یک اسرائیلی که در ارتش این رژیم دچار معلولیت شده و از صندلی چرخ‌دار استفاده می‌کرده در خیابان اللطف واقع در جنوب کرانه باختری اقدام به خودسوزی کرده است.
این رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این کهنه‌سرباز 50 ساله اسرائیلی هم این اقدام را در اعتراض به وضعیت نابسامان اجتماعی و بدهی‌های خود انجام داده است.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

از سوی دیگر یک زن 36 ساله اسرائیلی نیز که قصد داشت با 2 کودک خود در دریای شهر حیفا خودکشی کند توسط بازرسان شهرداری حیفا نجات دستگیر شد.
به گزارش رسانه ها، این زن که از اهالی شهر الناصره است قصد داشت با 2 کودک 3 و 7 ساله خود خودکشی کند که بازرسان شهرداری حیفا که در حال گشت‌زنی در ساحل دریا بودند، متوجه این قضیه شده و آنها را از غرق شدن نجات دادند.


جالب آن است که باوجود گسترش شدید خود زنی ها در سرزمین های اشغالی مسولان این رژیم نتایج سیاست های غلط خود را نمی پذیرند.
در حالی که مشکلات اقتصادی و ناتوانی رژیم صهیونیستی در ارائه راهکارهایی برای حل این معضلات، عامل شکل‌گیری اعتراضات بوده، مقامات امنیتی صهیونیست تلاش کرده‌اند با برخوردهای خشونت‌آمیز به مقابله با این اعتراضات بپزدازند، که همین امر هم به عاملی دیگر برای ادامه تظاهرات‌ها بدل شده است. برخوردهای خشن نیروهای پلیس اسرائیل با تظاهرات‌کنندگان به حدی سرکوبگرانه بوده است، که سازمان عفو بین‌الملل نیز بدان واکنش نشان داده و از رژیم صهیونیستی به دلیل چنین برخوردهایی انتقاد کرده است.

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

جام فرهنگی؛ الحیات نوشت:

وزارت کار اسرائیل طی گزارشی از افزایش بی سابقه نرخ بی کاری و اخراج شاغلین در این کشور خبر داد.
طبق این گزارش تعداد کسانی که در ژوئن سال جاری از کار اخراج شده اند طی سه سال گذشته به بیشترین حد خود رسیده است که در این بین سهم زنان بیشتر بوده است.


در این گزارش آمده است تعداد کسانی که در ماه ژوئن از کار بر کنار شده اند به 18084 تن رسیده است (بالاترین آمار از جولای سال 2009) که از این بین 7497 نفر مرد و 8587 نفر زن بوده اند. در ماه جولای 118762 زن و 8829 مرد از اداره کار اسرائیل تقاضای کار کرده اند که بیشتر آن ها به دنبال کارهای اداری، دانشگاهی و خدماتی بوده اند.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: رژیم اشغالگر قدس, نرخ بیکاری, اخراج شاغلین, وزارت کار اسرائیل, خودکشی, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 4 / 6 / 1391 ] [ 12:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب