(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

توصیه های آیت الله سیستانی به دانشگاه آزاد

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به بحث جداسازی دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه خاطر نشان کردند: باید در این رابطه طوری عمل شود که در بیرون از دانشگاه نیز موازین شرعی و اسلامی را رعایت کنند.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

«حجت الاسلام ملک محمدی» معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با «آیت الله سیستانی» از مراجع بزرگ نجف اشرف در محل دفتر معظم له دیدار و گفت وگو کرد.

 

در این دیدار، آیت الله سیستانی در سخنانی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی می تواند محل تربیت قلب‎ها و عقل‎ها باشد، افزودند: با توجه به ضرورت کیفیت، باید از اساتیدی در دانشگاه‎ها استفاده شود که مراتب معنویت و معرفت دانشجویان را بالا ببرند.

ایشان با بیان اینکه اساتید نقش مهمی را ایفا می کنند، ادامه دادند: اساتید باید بتوانند در این مقطع حساس جوانان دانشجو را در مسیر رشد و تکامل حرکت داده و سبب تحولات عظیمی در دانشگاه‎ها شوند و باید با دانشجویان از دل سخن بگویید تا بر دل‎ها اثر کند.

این مرجع تقلید به بحث جداسازی دانشجویان دختر و پسر اشاره و خاطر نشان کردند: باید در این رابطه طوری عمل شود که در بیرون از دانشگاه نیز موازین شرعی و اسلامی را رعایت کنند.

همچنین حجت الاسلام ملک محمدی با ارائه گزارشی از فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی طی چند ماه اخیر که بر اساس پایبندی به اصول و ارزشهای دینی و اولویت دادن به مسایل فرهنگی و ارتقاء کیفیت می باشد، گفت: اعمال مدیریت اسلامی و تکریم استاد، دانشجو و کارمندان از برنامه‎ها و سیاست‎های مورد تأکید دکتر فرهاد دانشجو ریاست دانشگاه است.

وی به ساختار تشکیلاتی و جمعیت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: التزام عملی و پایبندی به اصول و ارزشهای اسلامی از دیگر اولویتها در این مجموعه آموزش عالی است.

سایت دانشگاه آزاد نوشت

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: حـــــــــجاب و عــــــــفاف، اخبــــــــــــــار، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: آیت الله سیستانی, مراجع بزرگ نجف اشرف, جداسازی دانشجویان دختر و پسر, دانشگاه آزاد اسلامی, حجت الاسلام ملک محمدی, دانشگاه‎ها, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 3 / 6 / 1391 ] [ 21:30 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب