(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

یکی از دوستان می گفت یه روز رفتم شلوار بخرم وارد مغازه شده مشغول نگاه کردن اجناس بودم که دیدم چند دست شلوار لی به صورت عمده ای برای مغازه دار آوردند بعد صاحب مغازه شلوارهای لی رو یکی یکی باز کرد و با موکت بر، شروع کرد روی قسمت های خاص شلوار برش زدن، طوری که اگر می پوشیدی برهنگی روی ران های انسان پیدا می شد. با تعجب از فروشنده پرسیدم اینها که کاملا نو هستند و تازه برای شما آورده اند چرا دارید پاره پاره می کند. خنده ای کرد و گفت این پاره پاره نیست یک نوع برش خاص است که باعث می شود این شلوار چندین هزارتومان بالاتر از قیمتی که خریده ایم بفروشیم چون مد روز است.

 

وقتی این چیزها رو میشنوم باور نمی کنم که کسی خریدار اینگونه لباس ها باشه اما وقتی به چشم خودم می بینم به یقین می رسم که خریدار اینگونه لباسها اصلا نمی داند عقل چیست تا بخواهد بر اساس آن زشتی و زیبائی رو تشخیص بده.

 

تنها انسانهائی که فاقد هویت هستند و یا هویت خودشون رو نشناختند به هر مدی که در بازار مشاهده می کنند رو میارند. اینها اینقدر کوته فکر هستند که نمی دانند دشمن این کارها را می کند تا استقلال را از فکر و ذهنشان پاک کند وقتی انسان خودباخته شد فاقد استقلال شد کاملا ضربه پذیر خواهد شد و به راحتی تحت امر ظالم قرار خواهد گرفت بخاطر همین است که دشمن بیدار، یک روز شلوار لی را مد می کند روز بعد طوری طراحی می کند که انگار شلوار کهنه ای را به تن کرده ای بعد از مدتی به گونه ای طراحی می کند که شخص با اندکی خم شدن یا نشستن، پشتش (شرمگاه او) پیدا می شود و امروز هم لباس پاره پاره را بر تن جوان ما می کند و چه راحت عده ای می پذیرند که آلت دست بیگانه باشند.

 

چنین افرادی خودباخته اند یعنی استقلالی ندارند اصلا نمی فهمند استقلال فکری یعنی چه!

 

 شهید مطهری در باره استقلال فکری می فرماید:

 

استقلال فكرى يعنى اينكه انسان از خود اصول و مبادى و فلسفه ‏اى در زندگى داشته باشد و به آن ايمان و اعتماد داشته باشد و در روحش نسبت به او نوعى حماسه موجود باشد. آن را مى ‏گويند غرور ملى، غرور اجتماعى و غيره.

 

... تغيير خط، تغيير لباس، تبعيت در اسم گذارى از قبيل ژيلا و روژى و غيره، در مُد لباس، در لباس پوشيدن، در به كاربردن الفاظ آنها، تابلوها را به نام آنها كردن، عيد ژانويه بيگانه را بر عيدهاى ملى و مذهبى مقدم داشتن و گفتن «باى باى»، «گودباى»؛ بالأخره پذيرفتن شعارهاى بيگانه دليل بر عدم استقلال روحى و عدم حماسه است.

 

راست گفته آن كه گفته است:

 

         كهن جامه خويش پيراستن             به از جامه عاريت خواستن‏(1)

 

در هر صورت امیدوارم مسوولین مربوطه به اهمیت موضوع پی ببرند و نگذارند جامعه ما نمایشگاه یک عده خودباخته ی خود فروخته ی فاقد عقل گردد چرا که دشمن در پی آن است که با بی هویت کردن ما، برهنگی مرد و زن را در کشورمان ترویج دهند تا از این طریق بر ما مسلط گردند که در آن صورت چیزی جز ذلت عائدمان نخواهد شد.

 

(1)-مجموعه‏آثاراستادشهيدمطهرى، ج‏17، ص: 632


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، دل نوشته ها، مطالب زیبا وخواندنی، اشعار زیبا و خوندنی، ،
[ 10 / 3 / 1391 ] [ 11:30 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب