(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

پیامک های زیبا و خواندنی

پیا مک  و اس ام اس های زیبا

زندگی پر از دو رنگی هاست کاش یک رنگ بیشتر نباشیم…حتی اگه اون یه رنگ سیاه باشه…

.

.

.

هیچکس آنقدر فقیر نیست که نتواند لبخندی را به دیگران هدیه کند وهیچکس آنقدر ثروتمند نیست که به لبخند دیگران نیاز نداشته باشد.

.

.

.

تا توانی در جهان همراه اهل درد باش / یا مبر نامی ز مردی یا حقیقت مرد باش

.

.

.

اشتباهی که همه عمر پشیمانم کرد / اعتمادی بود که بر هر کس من میکردم

.

.

.

با یک عینک سه بعدی نگاه می کنم دنیا را .
ناگهان …
صحنه های آزاردهنده اش چقدر به من نزدیک می شود !
عینک را بر میدارم . چشمانم باز هم تمام آن صحنه ها را سه بعدی می بیند

.

.

.

دل که رنجید از کسی ، خرسند کردن مشکل است / شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است
کوه را با آن بزرگی می توان هموار کرد / حرف ناهموار را هموار کردن مشکل است

.

.

.

من حاصل عمر خود ندارم جز غم
ور عشقی ز نیک و بد ندارم جز غم
یک همدم با وفا ندیدم جز درد
یک مونس نامرد ندارم جز غم

.

.

.

خوشى ها با خوبى ها فرق دارد…!
بخاطر خوبى ها باید از خیلى خوشى ها گذشت…!!!

.

.

.

*می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .*
* عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد *
*بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود … *
*بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند . *
*تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. *
*تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود *
*و معنای خداحافـظ، تا فردا بود…!*
استاد حسین پناهی

.

.

.

نه پلکی میزند عقلم نه راهی میرود هوشم چراغ خسته ای درانتهای شهر خاموشم

.

.

.

خاک دل را حکم کردم تا بدانی ای رفیق.
در قمار با تو بودن،
هستی أم را میدهم…

.

.

.

وقایع زندگی به 2 صورت میباشد:
اگه خوش بگذره ، اسمش خاطره ست
اگه پدرت در بیاد ، تجربه ست !

.

.

.

من که تصویری ندارم در نگاه هیچکس ،
خوب شد هرگر نبودم تکیه گاه هیچکس.
کاش فنجانی نسازد کوزه گر از خاک من ،
تا نیفتد در دلم فال سیاه هیچکس.
بهترین تقدیر گل ها چیدن و پژمردن است
سعی کن هرگز نباشی دلبخواه هیچکس…

.

.

.

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست...

.

.

.

وقتی که دیدش از ترس و تعجب جا خورد.
با وحشت گفت : چه بیخبر اومدی … ولی من که آمادگی ندارم …
در جوابش و با تعجب گفت : چندان بیخبر هم نیومدم.
موهات قرار بود با سفید شدنشون سفیری باشند حامل این پیام :
من دارم میام .
نگاهش به قلمو و رنگ مویی افتاد که عمری رنگش کرده بودند تا یک واقعیت رو نبینه
واقعیتی بنام رفتن …

.

.

.

خـــوبـــم ! … مـــاننـــد هـــر روز همیشــه خـــوبـــم ! …
گاهی آدم احتیاج داره یکی بیاد بزنه رو شونه اش و بگه : هی رفـ ـیـ ـق!
از چیزی ناراحتی؟
اونوقت آدم برگرده:
آره رفیق،ازهـمه چـی …!

.

.

.

از فریب انسان ها دلگیر نشو…..چون اینان روی زمینی زندگی میکنند که روزی یک بار خودشان را دور میزند….

.

.

.

بچه که بودم از حیوانات می ترسیدم حالا متوجه شدم که بعضی آدم ها می تونن از حیوانات هم پست تر باشند

.

.

.

قله ای که یه بار فتح شد تفریحگاه عمومی میشه!
پس مواظب قله ی دلت باش.

.

.

.

نه دل در دست محبوبی گرفتار / نه سر در کوچه باغی بر سر دار
از این بیهوده گردیدن چه حاصل ؟/ پیاده می شوم ، دنیا نگهدار

.

.

.

به چه مشغول کنم دیده و دل را ؟ که مدام دل تو را می طلبد و دیده تو را می جوید

.

.

.

میل دریا گر کنی ، من دیده را دریا کنم
میل صحرا گر کنی ٬ من سینه را صحرا کنم
نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم
در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم

.

.

.

خاک شد هرکه بر این خاک زیست / خاک چه داند که در این خاک کیست
سرانجام که باید در خاک رفت / خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت

.

.

.

اگه به تو زل نمیزنم ، رازی است که با نگاه فاش میشود

.

.

.

شب شکست ، پیمان شکست ، عهدی شکست ، قلبی شکست
از شکست هر شکستی بر دلم آهی نشست

نظر یادت نره همسنگر


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، مطالب زیبا وخواندنی، اس ام اس هــــــــا، اس ام اس های فلسفی، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: پیامک های زیبا, اس ام اس, پیامک, اس ام اس ها, پیامک ها, اس ام اس هی آموزنده, پیامک های آموزنده, اس ام اس سرکاری, پیامک سرکاری, اس ام اس روز, پیامک روز, پیامک ها, اس ام اس زیبا, پیامک زیبا, اس ام اس لطیفه, پیامک لطیفه, اس ام اس طنز, پیامک طنز, اس ام اس پ ن پ, پیامک پ ن پ, اس ام اس اخلاقی, پیامک اخلاقی, ای ام اس فلسفی, پیامک فلسفی, اس ام اس مذهبی, پیامک مذهبی, اس ام اس خنده دار, پیامک خنده دار, ,
[ 12 / 5 / 1391 ] [ 21:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب