(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

موساد از سیا هم جاسوسی می‌کند

موساد و سیا

در حالی که سران آمریکا تلاش می‌کنند تا همواره هرچه بیشتر روابط خود با رژیم صهیونیستی را افزایش دهند، مقامات اطلاعاتی آمریکا گزارش داده‌اند که اسرائیل حتی از سازمان اطلاعاتی آمریکا نیز جاسوسی می‌کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی از جاسوسی سازمان‌های اطلاعاتی از همتایان آمریکایی خود، خبر داد.

آسوشیتدپرس در گزارش خود به چند نمونه از مواردی که در آن‌ها وسائل و تجهیزات ماموران اطلاعاتی آمریکا در تل‌آویو مخفیانه مورد بازرسی قرار گرفته، اشاره کرده و عنوان کرده است که سیا، موساد و سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مسئول این اقدامات می‌داند.

در یکی از این موارد سرپرست ماموران اطلاعاتی سیا در "تل‌آویو" متوجه می‌شود تجهیزاتی که از آن‌ها از تل‌آویو برای ارتباط گرفتن با دفتر سیا در "ویرجینیا" استفاده ‌می‌کرده، مخفیانه دستکاری شده است. این واقعه را 3 تن از ماموران ارشد و سابق آژانس‌ اطلاعاتی آمریکا شرح داده‌اند.

آسوشیتدپرس این رخداد را اینطور تعبیر می‌کند که سیا حتی در اسرائیل که دوست آمریکا به حساب می‌آید نیز در معرض مراقبت و پایش قرار دارد.

در موردی دیگر نیز که به نقل از 2 مامور اطلاعاتی سابق دیگر آمریکا گزارش شده، یک افسر اطلاعاتی آمریکا پس از بازگشت به خانه خود در اسرائیل متوجه می‌شود که وسایل داخل یخچال وی جابجا شده است.

آسوشیتدپرس در ادامه می‌نویسد که این وقایع نشان‌دهنده واقعیتی است که بسیار شناخته‌شده، اما کمتر بحث شده است. اینکه با وجود روابط پنهانی بین آمریکا و نزدیکترین متحدش در خاورمیانه و با وجود بیانیه‌هایی که مقامات و سیاستمداران آمریکایی در آنها دوستی خود با اسرائیل را ابراز می‌کنند، مقامات امنیت ملی آمریکا اسرائیل را به عنوان متحدی خرابکار و تهدیدی ضداطلاعاتی واقعی به شمار می‌آورند.

در ادامه این گزارش همچنین به این نکته اشاره می‌شود که علاوه بر این موارد که در آن‌ها از خانه ماموران سیا جاسوسی شده بود، گزارش‌هایی از جاسوسی‌های مجرمانه ماموران اسرائیلی علیه افسران سیا وجود داشته است. در یکی از این موارد اسرائیل متهم به کشتن یک جاسوس مهم سیا در دوره جرج بوش، شده است.

این خبرگزاری همچنین به نقل از مقامات کنونی و سابق آمریکا عنوان می‌کند که اسرائیل در بخش خاور نزدیک آژانس اطلاعاتی آمریکا به عنوان تهدید ضد اطلاعاتی شماره یک آمریکا به حساب می‌آید.

این در حالی است که "لیر وینتراب"، یکی از سخنگو‌های رژیم صهیونیستی در واشنگتن، از روابط بسیار نزدیک میان اسرائیل و آمریکا سخن گفته و عنوان کرده است: «آژانس‌های اطلاعات و امنیت اسرائیل همکاری نزدیک، گسترده و مداومی را با همتایان آمریکایی خود دارد. آن‌ها شرکای ما در مواجه با بسیاری از چالش‌های دو جانبه هستند. هر حدس و گمان دیگری در این رابطه بی پایه و در تضاد با روح و عمل همکاری‌های امنیتی میان دو طرف است.»

پیش از این هم اخبار و گزارشاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه هم آژانس اطلاعاتی آمریکا و هم آژانس‌های اطلاعاتی انگلیس موسوم به ام‌آی6، به عنوان زیرمجموعه‌ای از موساد و آژانس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کنند.

منبع: فارس


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

محبان
ساعت4:36---15 مرداد 1391
سلام عالی بود خدا قوت
پاسخ:التماس دعا همسنگر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 8 / 5 / 1391 ] [ 21:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب