(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

پیام مترجم احمدی نژاد به معشوقه وزیر دفاع کانادا

«هومن مجد» که با سیدمحمدخاتمی ارتباط سببی دارد و مترجم محمود احمدی نژاد در سفر به نیویورک بوده، به «نازنین افشین جم» که در سال 2003 عنوان 'دختر شایسته کانادا' را از آن خود کرده است، می نویسد: ...

وب سایت "سبزنامه ایرانیان" شنبه 31تیر (July.21) متن پیام "هومن مجد" نویسنده سیاسی-اجتماعی دورگه ایرانی-امریکایی ساکن نیویورک، در توییتر خطاب به "نازنین افشین جم" همسر ایرانی الاصل وزیر دفاع کانادا را به نقل از روزنامه کانادایی "اتاوا سیتیزن" (OttawaCitizen) منتشر کرده است.


 

به نوشته این وب سایت، هومن مجد که با سیدمحمدخاتمی ارتباط "سببی" دارد و مترجم محمود احمدی نژاد در سفر به نیویورک بوده، به نازنین افشین جم، مانکنی که در سال 2003 عنوان "دختر شایسته کانادا" را از آن خود کرده است، می نویسد:

 

"F...g a Canadian minister doesn’t make you Canadian, azizam. Come back to papa"
ترجمه:

«معاشقه با یک وزیر کانادایی تو رو کانادایی نمی‌کنه عزیزم! برگرد پیش بابا»

 


 

 سبزنامه ایرانیان خاطرنشان کرد: «این متن به محض انتشار با جنجال گسترده‌ای در فضای مجازی روبرو شد، تا‌ حدی که هومن مجد مجبور به حذف آن گردید و سپس در یک متن دیگر خطاب به نازنین افشین جم ادعا کرد که توییتر وی هک شده بوده.»


گفتنی است واکنش مجد به مصاحبه افشین جم با خبرگزاری بومیان کانادا (APTN) بود که در آن از آقای "تری نلسون" یکی از رهبران قبیله «اجیبوا» در کانادا، تقاضا کرد ارتباط خود را با ایران به پایان برساند.

"تری نلسون" از رؤسای قبیله «روزو» است که اخیرا با سفارت جمهوری اسلامی در اتاوا ارتباط نزدیکی برقرار و حتی اعلام کرده که به دعوت جمهوری اسلامی با هیأتی به تهران سفر می کند تا از رفتارهای ضدحقوق بشری دولت کانادا برای مجلس ایران سخن بگوید.

 

این خانم مانکن همچنین طی روزهای اخیر پیام درخواستی به دولت کانادا فرستاده و در آن خواستار تعطیلی سفارت جمهوری اسلامی در اتاوا شده بود.

جام نیوز


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: اخبارسیاسی, اخبار ایران, اخبار جهان, دموکراسی, مذهبی, خبرها, خبرمهم, خبرهای مهم,
[ 4 / 5 / 1391 ] [ 20:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب