(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

راه اندازی شبکه مستقل مهدویت نیاز است

وقتی مساله مهدویت متولی نداشته باشد، نتیجه آن می شود که فلان نفر می آید کتابی می نویسد که بهت آور است یا فلان زن با ادعای مسخره آور خود، مردم را گمراه می کند...

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، یک استاد حوزه علمیه قم و از نویسندگان و پژوهشگران مطرح عرصه مهدویت، خواستار راه‌اندازی یک شبکه مستقل داخلی یا بین‌المللی در خصوص مهدویت شد.

بنا به این گزارش حجت الاسلام نجم‌الدین طبسی پیش از ظهر دوشنبه 12 تیر طی سخنانی در همایش مبلغان اعزامی نیمه شعبان که در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، تصریح کرد: امروز مستکبران عالم در کنار وهابیت به شدت به پمپاژ شبهات مهدوی می پردازند و به این وسیله می خواهند مردم را چه در داخل کشور و چه در خارج، نسبت به آموزه های شیعه به ویژه در رابطه با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) سست و بی اعتماد کنند.

وی با اشاره به اینکه به مدت سه سال است اقدام به دایر کردن درس خارج مهدویت در حوزه علمیه قم کرده است، افزود: البته نیاز است که حوزویان بیش از پیش نسبت به مهدویت اهتمام داشته و حداقل یک دهم وقتی که برای فقه و اصول می گذرانند، در این رابطه صرف کنند.
استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه وهابیت لکه ننگ امت اسلامی است، بیان داشت: بدون شک حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه) علاوه بر وهابیون با قوم یهود و منافقین نیز درگیر است و با آن ها به نزاع می پردازد، اما دشمنان تشیع به دروغ در ماهواره های خود اعلام می کنند که منجی موعود شیعیان اگر بیاید از هر 1000 نفر، تنها یک نفر را سالم می گذارد و بقیه را می کشد!

طبسی ادامه داد: آن ها به طور جدی می کوشند با برنامه های ماهواره ای جذاب، چهره ای خشن از امام عصر (عج) به دنیا نشان دهند و حال آنکه حجت بن الحسن (عج) همچون جدشان رسول الله(ص) مظهر رحمة للعالمین هستند.
وی در ادامه با اشاره به برخی شباهت های زندگی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) با برخی از انبیای الهی گفت: در این مساله شکی نیست که امت اسلامی فرزندان معنوی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) هستند و حضرت نسبت به رنج ها و آلام آن ها غصه دار و متاثر می باشند.
این مبلغ بین المللی عرصه مهدویت با اشاره به جوسازی گسترده وهابیون علیه مهدویت ادامه داد: این مساله در حالی است که آن ها دستشان به خون بسیاری از بی گناهان آلوده است، همه می دانیم امام ششم این ها یعنی یزید بن معاویه چه جنایت های بی سابقه ای در تاریخ اسلام انجام داده است.

طبسی با بیان اینکه ما 400 آیه و نیز حدود 2000 روایت در خصوص مهدویت داریم، تصریح کرد: وقتی مساله مهدویت متولی نداشته باشد، نتیجه آن می شود که فلان نفر می آید کتابی می نویسد که بهت آور است یا فلان زن با ادعای مسخره آور خود مردم را گمراه می کند.
نویسنده کتب مهدوی خاطرنشان کرد: ما اگر با جدیت و پشتکار به شبهات در این رابطه پاسخ دهیم این ها ممکن است حتی مخلصان و مومنان را گمراه کنند.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

حانیه
ساعت14:52---17 تير 1391
طبق گفته آقای رائفی پور (که البته تخصص در مهدویت ندارند ولی کلاً مسائل مربوط به آخرالزمان و شیطان پرستی و... رو بررسی و مطالعه میکنند که بی ارتباط با این موضوع نیست) در کشور آمریکا بیش از صد دانشگاه رشته آخرالزمان شناسی دارند که در همه اونها مباحث مربوط به ظهور منجی (بخصوص منجی شیعیان) بطور دقیق تحلیل و بررسی میشه

اینطور بگم که اونا امام زمان ما رو از خودمون بهتر میشناسند...
پاسخ:یا علی مدد همسنگر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 16 / 4 / 1391 ] [ 12:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب