(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

جشن تولد شیطان در آلمان*سند

سایت دویچه وله در اقدامی شیطنت بار و برای آنکه بلکه بتواند به زندگی سراسر انزوای وی که بوی مرگ می دهد رنگ شادی بزند به استقبال سالروز تولد این فرد هتاک رفته است...

 

سایت دویچه وله در شیطنتی تازه و با هدف خارج کردن سلمان رشدی از گوشه انزوا به استقبال جشن تولد 65 سالگی این فرد هتاک رفته است.
این سایت آلمانی در آغاز با اشاره به صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) درباره این عنصر وابسته نوشت: «مجوز این اعلام قتل آشکار، فتوای رسمی رهبر جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله خمینی، در سال 1989 یعنی 23 سال پیش بود. در این فتوا آمده است: «به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان مى‌رسانم، مؤلف کتاب آیات شیطانى که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم و چاپ و منتشر شده است، هم‌چنین ناشرین مطلع از محتواى آن، محکوم به اعدام مى‌باشند.»
دویچه وله که با پیش کشیدن جشن 65 سالگی سلمان رشدی سعی دارد نشان دهد صدور چنین حکمی بی اثر شده، ناخواسته می آورد: «"اظهار تاسف" رشدی از جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان جهان سبب فسخ فرمان قتل این فارغ‌التحصیل رشته‌ تاریخ دانشگاه کمبریج نشد. "مسلمانان غیور" هم‌چنان در پی فرصتی بودند که بنا به مفاد فتوا "سریعاً مولف را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرئت نکند به مقدّسات مسلمین توهین نماید.»
این سایت در ادامه به اقداماتی اشاره می کند که در راستای اجرای فرمان حضرت امام (ره) از سوی مسلمانان صورت پذیرفته است: «مصطفی مازح، از اعضای حزب‌الله لبنان که چند ماه پس از صدور فتوا در صدد کشتن رشدی برآمد، ولی هنگام بمب‌گذاری در هتلی که گویا محل اقامت رشدی بود، در اثر انفجار نابهنگام بمب کشته شد. سلمان رشدی که زیر نظر و حفاظت پلیس انگلیس (اسکاتلندیارد) قرار داشت، از این سوء‌قصد جان سالم به‌در برد. هم‌مسلکان مازح که چون او اجرای فرمان آیت‌الله خمینی را "تکلیفی شرعی" می‌دانستند، از آن‌جا که پی‌بردند قتل سریع مولف ناممکن است، کشتن مترجمان و ناشران "آیه‌های شیطانی" را در دستور کار خود قرار دادند: اولین قربانی، مترجم ژاپنی رمان، هیتوشی ایگاریشی، بود که در سال 1991 در توکیو با ضربات چاقو به قتل رسید.»
دویچه وله اضافه کرد: «پس از او "اعدام" مترجم ایتالیایی کتاب در میلان برنامه‌ریزی شد. دو سال بعد، در سال 1993، ناشر نروژی این رمان مورد حمله‌ مسلحانه قرار گرفت. در همین سال "مسلمانان غیور" در شهر سیواس قصد جان مترجم ترکی این رمان را کردند.ایرانیان خارج کشور نیز از حملات مجریان فتوا در امان نماندند: دفتر نشر "نیما" در آلمان که ترجمه‌ فارسی این کتاب را منتشر کرده بود، به آتش کشیده شد و مدیر این انتشاراتی بارها مورد تهدید قرار گرفت.»
اما نکاتی چند در خصوص صدور فرمان حضرت امام (ره) و زندگی کنونی رشدی: در درجه اول نباید چنین تلقی شود که دستور فوق تنها یک فتوا در خصوص سلمان رشدی است و آن را شخصی قلمداد کرد بلکه این اقدام توفنده را باید در تقابل با جبهه ای دانست که غرب برای توهین به مقدسات اسلامی گشوده بود و البته تاثیرات به سزایی هم داشت که به چندین مورد آن در همین نوشته دویچه وله اشاره شده، در تائید تاثیرات این حکم لازم است به اقدام کارگردان فیلم 2012 در حذف سکانس فروپاشی "خانه کعبه" تنها به دلیل ترس از حکم تاریخی حضرت امام (ره) هم اشاره کرد.
مطلب دوم این است که رویدادهای بزرگ تاریخی را نمی شود و نباید در یک برهه کوتاه زمانی بررسی کرد و باید صبر کرد و دید عاقبت ماجرا چه می شود چرا که گذر زمان بسیاری از مسایل را روشن خواهد ساخت.
نکته سوم: با وجود ادعای دویچه وله مبنی بر زندگی آزادانه وی در آمریکا و اینکه حکم تاریخی حضرت امام (ره) مشمول مرور زمان شده، اکنون هم وی کاملا به دور از یک زندگی عادی و سراسر در حصار و تنهایی به سر می برد چنانچه دانشنامه انگلیسی ویکی پدیا در این باره می گوید که او تنها به مناسبت های خاص در انظار ظاهر می شود. همچنین گفته ها حاکی است وی بیش از سه روز نمی تواند در یک محل اسکان داشته باشد. چند ماه پیش هم که قرار بود سلمان رشدی برای حضور در یک محفل ادبی به کشور خود هندوستان برود به دلیل شعله ورشدن احساسات مسلمانان از رفتن به این کشور سرباز زد.
و اما نکته پایانی؛ ما هنوز هم به عنوان یک مسلمان با غیرت به دنبال اجرای این حکم هستیم، غرب و عناصر وابسته نظیر رشدی نیز کاملا به آن آگاه هستند همین ترس از مرگ خود عاملی است که آنها جرات نکنند آزادانه و راحت دست به چنین اقدامی بزنند و در صورت ارتکاب چنین اشتباهی باید بدانند همواره زندگی جهنمی و سراسر در ترس و اضطراب منتظر آنان است،  از نظر روانی این مساله می تواند از مرگ هم کشنده تر باشد.

 


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: جشن تولد شیطان, سلمان رشدی, هتاکی, سایت آلمانی, مسلمانان جهان, مرگ, دویچه وله, حضرت امام(ره),
[ 1 / 4 / 1391 ] [ 18:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب