(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

مرگی دردناکتر از رحلت پیامبراسلام(ص)

مفتی وهابی اظهار داشت که مرگ ولیعهد برای ما جانسوزتر و دردناکتر از رحلت پیامبر (ص) است...

به گزارش سرویس دینی شیعه نیوز،"علی الربیعی" مفتی تندرو وهابی پس از اعلام خبر مرگ نایف بن عبد العزیز، در صفحه توئیتر خود نوشت که مرگ ولیعهد برای ما جانسوزتر و دردناکتر از رحلت پیامبر (ص) است.
علی الربیعی، که استادی دانشگاه را یدک می کشد به مواضع و دیدگاه‌های افراطیش و حمله مستمر به شیعیان اثنی عشری و بویژه شیعیان عربستان معروف است و شیعیان را فرقه‌ای ضاله و کافر می‌داند.
وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «پیامبر (ص) هنگامی‌که از دنیا رفتند، ملتش می‌دانستند که پس از وی چه اتفاقی رخ می‌دهد اما ما نمی‌دانیم پس از نایف چه برسرمان خواهد آمد.»
مرگ ولیعهد سعودی در حالی اعلام شد که او تنها 8 ماه در این منصب قرار داشت و یکم آبان‌ماه گذشته پس از اعلام مرگ "سلطان بن عبد العزیز" ولیعهد سابق بر اثر سرطان، وی جانشین سلطان شد تا همچون وی به سرنوشت بردارش دچار شده و پادشاه نشده از دنیا برود.
با مرگ نایف و بیماری عبد الله، پادشاه عربستان جنگ قدرت بین شاهزادگان سعودی که برای رسیدن به قدرت تقلا می‌کنند، تشدید خواهد شد و چه بسا این نزاع علنی هم شود.
لازم به ذکر است شاهزاده «نایف» دستور مستقیم اعدام 18 تن از هموطنانمان در طول دو ماه گذشته را صادر کرده بود. او عامل پشت پرده بسیاری از اقدامات علیه شیعیان عربستان سعودی بود. وی در پرونده های مختلف علیه شیعیان در سراسر جهان و به ویژه در عراق نیز تحرکات بسیار زیادی داشت./ SHIA-NEWS


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

مونس
ساعت14:01---29 خرداد 1391
سلام.من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتیدوقابل دونستید من رو لینک کنید.

http://hiaho.loxblog.comرنگ رنگ
پاسخ:ممنون/به روی چشم همسنگر گرامی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، ،
[ 28 / 3 / 1391 ] [ 19:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب