(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

از شایعه تا واقعیت؛

صدای پای علی دایی می آید

دایی، مردی که «خدا به او عزت داد تا بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد» در آستانه بازگشت به نیمکت این تیم است!

به گزارش سایت گل، زمزمه‌هایی در اطراف باشگاه پرسپولیس وجود دارد که سایه علی دایی را سنگین‌تر از همیشه روی سر این تیم نشان می‌دهد. اگر نام سرمربی پرسپولیس در لیگ دوازدهم علی دایی بود لطفا خیلی تعجب نکنید، چون احتمال این اتفاق هر لحظه بیشتر می‌شود.

بعد از حرف و نقل‌هایی که طی دو هفته گذشته در مورد دنیزلی به وجود آمد و احتمال نیامدن او به ایران مطرح شد، خود آقا مصطفی در آخرین حرف‌هایش از منتفی شدن ماجرای بشیکتاش و بازگشت قریب‌الوقوعش به ایران خبر داد. اما این روزها هیچ خبری از دنیزلی نیست و کسی در مورد زمان بازگشت او به ایران صحبتی نمی‌کند.

از سوی دیگر خریدهای پرسرو صدای پرسپولیس از روی لیستی که معلوم نیست دنیزلی تا چه حد از آن باخبر بوده است یکی‌یکی در حال انجام هستند. بازیکنان مازاد هم طی لیستی که نزدیکان دنیزلی از آن اعلام بی‌خبری کرده بودند مشخص شد. از طرف دیگر این روزها هیچ ردی از علی دایی در مطبوعات و رسانه‌ها پیدا نمی‌کنید مگر احتمال حضور او در هرتابرلین که در نوع خودش شایعه بامزه‌ای است.

نشستن دایی روی نیمکت پرسپولیس گمانه‌ای است که هیچکس به روشنی از آن حرف نمی‌زند اما مثل یک ترس مزمن در ذهن همه حضور دارد و هیچکش دلیل کافی برای تکذیب آن پیدا نمی‌کند. ماجرای عجیبی است؛ نام این مرد روزهای زیادی به سمبل اعتراض در میان پرسپولیسی‌ها تبدیل شده بود و حالا بازگشت او به بزرگ‌ترین عامل تردید برای همان پرسپولیسی‌ها مبدل شده است.

امروز در میان فوتبالی‌ها یک خبر عجیب دهان به دهان می‌چرخد که برای مشخص شدن صحت و سقم آن باید کمی بیشتر صبر کرد. کریم‌ انصاری‌فرد که به نظر می‌رسید به استقلال بیشتر از همه تیم‌ها نزدیک است با یک پیشنهاد سنگین مالی به سمت پرسپولیس متمایل شد و می‌گویند تا ساعاتی دیگر با پیراهن سرخ عکس خواهد گرفت (البته اگر کی‌روش به او اجازه عکس گرفتن بدهد!) حالا خیلی‌ها معتقدند پرسپولیسی شدن کریم نشانه مهمی است که پازل آمدن علی دایی را تکمیل می‌کند. می‌گویند اگر انصاری‌فرد بیاید به احتمال 90 درصد باید علی دایی را سرمربی فصل بعدی پرسپولیس بدانیم.
باور کنید تایید کردن این گمانه‌ها به همان اندازه سخت است که رد کردن آن‌ها غیرممکن به نظر می‌رسد. علی دایی، مردی که «خدا به او عزت داد تا بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد» در آستانه بازگشت به نیمکت این تیم است! عزت زیاد!!!


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت9:06---22 خرداد 1391
شیخ صدوق زیارت امام ثامن ▌ (] ◄



السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی



السلام علی المهدی الذی وعد الله عز وجل به الامم



بسم الله الرحمن الرحیم



زیارت حضرت علی بن موسی الرضا علیه الاف التحیه و الثنا



هر صبح و شام

متوجه قبر مقدس

حضرتش شوید

و بگویید :

اللهم صل علی ولیک علی بن موسی الرضا

عدد ما فی علمک

صلاه دائمه بدوام ملکک و سلطانک

اللهم سلم علی ولیک علی بن موسی الرضا

عدد ما فی علمک

سلاما د ائما

بدوام مجدک و عظمتک و کبریائک

و الحمد لله رب العالمین




پاسخ:التماس دعا دهمسنگر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار ایران و جهان، ،
[ 21 / 3 / 1391 ] [ 22:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب