(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

در 100روز اخیر گرانی بیشتر شده

سلیمانی گفت: در ماه‌های اخیر بی‌تدبیری‌هایی صورت گرفت به عنوان مثال آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی 3 هزار تومان را قیمت مناسب و منطقی برای نرخ ریالی ارز دانست و همین موضوع باعث یک سری بهم‌ریختگی‌هایی در اوضاع اقتصادی شد.

محمد سلیمانی .منطقی دانستن نرخ 3 هزار تومانی ارز بی‌تدبیری بود .مسئولین توقعاتشان از مردم را در کنار برآوردن خواسته‌‌های آنان مطرح کنند .افکار عمومی مردم جهان نسبت به ایران بهبود یافته است .عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی .عملکرد 100 روزه دولت روحانی .گرانی‌ها افزایش یافته .مشکلات معیشتی به قوت خود باقی است .افزایش قیمت‌ها در کالاهای اساسی .بی‌تدبیری‌ها .بهم‌ریختگی‌ها .اوضاع اقتصادی .مسئولین وزارت نیرو .مسئولین وزارت نیرو با زبان تهدید با مردم صحبت کردند .عملکرد دولت .بهم‌ریختگی‌ .کاهش نیافتن قیمت خودرو .ثبات و آرامش .هنوز در جهت دیپلماسی خارجی به نتیجه نرسیده‌ایم .تحول و اتفاق .دولت روحانی

محمد سلیمانی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد 100 روزه دولت روحانی گفت: در گزارشاتی که تا امروز به مردم ارائه شده نکته قابل توجهی مشاهده نمی‌شود.

* در 100 روز اخیر گرانی‌ها بیشتر شده است

وی در خصوص عملکرد دولت در این مدت 100 روز در حوزه اقتصاد گفت: مشکلات معیشتی به قوت خود باقی است، گرانی‌ها افزایش یافته و در این سه ماه روند صعودی داشته است بطوریکه این افزایش قیمت‌ها در کالاهای اساسی که مورد نیاز مردم است، بیشتر احساس می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: در طرح ساماندهی 100 روزه اقتصادی باید تحولی در افزایش ارزش پول ملی در جهت کاهش تورم‌ انجام می‌شد که متأسفانه اتفاق خاصی ایجاد نشد.

* منطقی دانستن نرخ 3 هزار تومانی ارز بی‌تدبیری بود

سلیمانی گفت: در ماه‌های اخیر بی‌تدبیری‌هایی صورت گرفت به عنوان مثال آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی 3 هزار تومان را قیمت مناسب و منطقی برای نرخ ریالی ارز دانست و همین موضوع باعث یک سری بهم‌ریختگی‌هایی در اوضاع اقتصادی شد.

* مسئولین توقعاتشان از مردم را در کنار برآوردن خواسته‌‌های آنان مطرح کنند

وی افزود: حتی در مواردی برخی از مسئولین، مانند مسئولین وزارت نیرو با زبان تهدید با مردم صحبت کردند و بجای اینکه به مردم بگویند تا الان چه کاری ارائه کرده‌اند و قرار است در جهت بهبود کیفیت و کمیت آب، مهار آب باران و ... چه کارهایی بکنند اعلام کردند که در صورت صرفه جویی نکردن مردم در مصرف آب آن را جیره‌بندی می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع اظهار داشت: مسئولین بهتر است در ابتدا با ارائه برنامه‌های خود مردم را خوشحال و امیدوار کنند و بعد از مردم توقع همکاری داشته باشند که البته صرفه‌جویی در مصرف آب واقعا تقاضای بحقی است.

سلیمانی در ادامه با اشاره به عملکرد دولت در حوزه صنعت اظهار داشت: در این حوزه نیز در یک ماهه اخیر بهم‌ریختگی‌هایی را شاهد بودیم. اظهار نظر وزیر صنعت در خصوص کاهش نیافتن قیمت خودرو باعث بهم ریختگی مجدد در بازار خودرو شد، بازاری که چند وقتی به یک ثبات و آرامش رسیده بود با اظهار نظر وزیر صنعت بهم ریخت و خودروسازان قیمت‌هایشان را افزایش دادند.

وی با اشاره به کاهش صادرات در چند ماه اخیر گفت: وقتی قیمت ارز به یک ثبات می‌رسد قاعدتا این رخداد  باید فرصتی برای افزایش تولیدات داخل و افزایش صادرات شود در حالیکه آمار و ارقام دو، سه ماه اخیر نشان داده که علیرغم انتظار بهبود در صادرات با کاهش آن مواجه شده‌ایم و این نشان دهنده عدم مدیریت صحیح در بخش صادرات است.

عضو کمیسیون صنایع اظهار داشت: در حوزه تولید ملی نیز هیچ گزارشی مبنی بر بهبود عملکرد واحدهای صنعتی که با 40 تا 50 درصد ظرفیتشان کار می‌کنند در جهت بهره‌گیری از ظرفیت خالیشان ارائه نشده است و بعنوان عضو کمیسیون صنایع مجلس تحول و اتفاق امیدوارکننده‌ای برای اینکه تولید‌کنندگان به سمت تولید سوق داده شوند نمی‌بینم.

* افکار عمومی مردم جهان نسبت به ایران بهبود یافته است

وی گفت: تنها نکته‌ای که در این 100 روزه دیده می‌شود  بهبود در اوضاع دیپلماسی خارجی است که حرکت خوبی در سطح جهان صورت گرفته و  افکار عمومی و ذهنیت عمومی مردم جهان نسبت به ایران بهبود یافته است.

عضو کمیسیون صنایع اظهار داشت: درست است که هنوز در جهت دیپلماسی خارجی به نتیجه نرسیده‌ایم و تا حصول نتیجه باید منتظر ماند اما انشاء‌الله مذاکره‌کنندگان با قدرت، توان و استدلال قوی از منافع، حقوق اصلی، جامع و گسترده ملت ایران دفاع کنند و مذاکرات را به نفع ملت ایران پیش ببرند.

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت14:34---3 آذر 1392
خدا روحانی را هدایت کنند بخدا روز به روز داریم فقیرتر میشیم بعد بعضی ها میگن یخچال چند شده !!! نمیگن مسکن مهر کجا داره میره ؟؟؟یارانه چرا میخواد قطع بشه؟؟؟ حق مردم رو چرا پیمال میکنند؟؟؟

یحیی حسنی
ساعت14:26---3 آذر 1392
بله بعضی از کالاهای که با دلار بالا رفته بود پایین اومده ولی ماشین بالاتر رفته اجناس خوراکی بالا رفته برای مثال همین چپس 800 تومانی شده 1500 تومان کجا پایین اومده اخه حاجی

مجید
ساعت14:23---3 آذر 1392
آقا مهدی عزیز مردم که یخچال نمیخورند،
مردم نان و لبنیات استفاده میکنند به قول محسن رضایی تخم مرغ چند شده کره و پنیر پیدا نمیشه تو بازار بعدشم این اجناسی که شما میگید ربط به دلاررررررررر جهانی داره


مهدی
ساعت13:28---3 آذر 1392
آخه چرا این حرف ها رو میزنید؟ کجاش گرون شده؟؟ چی گرون شده؟؟ منی که کارم تو بازاره دارم می گم همه چی ارزون شد

در طی سه ماه یخچال 4 میلیونی شده 2.5 میلیون یعنی گرونی؟؟؟ نزنید این حرف ها رو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، آخرین اخبار سایت، مــــطالب سیاســـــــی، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: محمد سلیمانی , منطقی دانستن نرخ 3 هزار تومانی ارز بی‌تدبیری بود , مسئولین توقعاتشان از مردم را در کنار برآوردن خواسته‌‌های آنان مطرح کنند , افکار عمومی مردم جهان نسبت به ایران بهبود یافته است , عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی , عملکرد 100 روزه دولت روحانی , گرانی‌ها افزایش یافته , مشکلات معیشتی به قوت خود باقی است , افزایش قیمت‌ها در کالاهای اساسی , بی‌تدبیری‌ها , بهم‌ریختگی‌ها , اوضاع اقتصادی , مسئولین وزارت نیرو , مسئولین وزارت نیرو با زبان تهدید با مردم صحبت کردند , عملکرد دولت , بهم‌ریختگی‌ , کاهش نیافتن قیمت خودرو , ثبات و آرامش , هنوز در جهت دیپلماسی خارجی به نتیجه نرسیده‌ایم , تحول و اتفاق , دولت روحانی ,
[ 1 / 9 / 1392 ] [ 15:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب