(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

القاب حضرت مهدی علیه السلام

حجت:حضرت مهدی به عنوان  آخرین حجت الهی است,از این رو به حجة ابن الحسن العسکری شهرت دارد. «داودبن قاسم گوید ازامام دهم شنیدم می فرمود:جانشین من پسرم حسن است.شما نسبت به جانشین پس از جانشین من چه حالی خواهیدداشت؟عرض کردم فدایت شوم.چرا؟فرمود:برای آنکه شخص اورا نمی توانیدببینید وذکر او به نام مخصوصش روا نیست.عرض کردم پس چطوراورایادکنیم؟فرمودبگوییدحجت ازخاندان محمد(ص).»(کمال الدین/ج2)

خاتم الوصیاء:یعنی پایان بخش جانشینان پیامبر. «امام زمان:...من خاتم الاوصیاء هستم که خداوند به وسیله من بلا را ازاهل وشیعیانم دورمی سازد.»(کمال الدین/ج2)

خاتم الائمه : «پیامبر:ای مردمان !من پیامبرم وعلی جانشین من.آگاه باشید که خاتم الائمه ,قائم ومهدی ازماست..»(روضه الواعظین)

صاحب الزمان: فضل بن شاذان درفضایل ازپیامبر نقل کرده است:«هرآنکه دوست دارد خداوند را درحال کمال ایمان وحسن اسلام ملاقات کند,پس بایدحجت,صاحب الزمان ,قائم , منتظر ومهدی را دوست داشته باشد.»

مضطر:درتفسیرآیه 62نمل که یکی ازمصادیقش وجود حضرت مهدی است. «امام صادق علیه السلام می فرمایند:این آیه در مورد مهدی ار آل محمد نازل شده است.به خدا سوگند! مضطراوست؛ هنگامی که درمقام ابراهیم دورکعت نماز بجا می آوردودست به درگاه خداوند متعال برمی دارد؛خداوند دعای اورا اجابت می کند,ناراحتی هارا برطرف می کند واورا خلیفه روی زمین قرار می دهد.»(تفسیرنورالثقلین)

منتظر:حضرت مهدی مانند دیگرانسانها منتظرست تاروزی فرا رسدو اراده خداوند به برپایی حاکمیت جهانی عدل تعلق گیرد.اما تنها کسی است که انتظار ظهورش کشیده می شود؛ازینرو منتظر(فتح ظاء)نامیده شده است.

ازامام جواد پرسیده شد:ای فرزند رسول خدا مهدی به چه دلیلی منتظر نامیده شده؟فرمود:«به این علت که برای او غیبتی است که روزهایش زیاد می شود ومدتش بسیار طول می کشد.پس مخلصان , انتظار ظهورش را می کشند واهل تردید اورا انکار خواهندکرد...»

القاب دیگر  قائم , القائم من ولدی (قیام کننده از فرزندانم) , قائم للحق منا (قیام کننده برای حق از ما ), قائمنا اهل البیت , قائم ال محمد , مهدی ,صاحب الدار ,صاحب الغیبة  می باشد.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: احــــــــادیث و روایــــــــات، حکایات، دل نوشته های مهدوی، ،
[ 23 / 4 / 1391 ] [ 23:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب