(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

نامه ای سراسر از عشق به امام زمان(عج)

\hd'hi lnhpdیامهدی

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دل نوشته به امام زمان(عج)

سلام، سلامی به گرمی خورشید ، خورشیدی که در پس ابر ظلمت پنهان شده و منتظر طلوعی دیگر است. تقدیم به آنان که هر عصر جمعه در کلاس درس انتظار شما حاضرند و عاشقانه آوای ظهور را زمزمه می کنند.

مرا هر چند سزاوار حریم خود ندانی دوستت دارم / مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم

عصر جمعه آنقدر بی قرار و دلگیر می شوم که دیگر لبخند هیچ منتظری را باور ندارم. به یادت کوچه باغ های دل را آب و جارو می کنم. به یادت برسر سجاده ی دل می نشینم و تا صبح سحر چون ابر می گریم. به یادت هر سحرگاهان نماز عشق می خوانم و همچو بلبلان عاشق برایت از عشق می سرایم. به یادت نرگس عشق را می بویم. به یادت طوماری از عشق می نگارم و با پیک سحر برایت می فرستم. جمعه ها می آیند و می روند و عطر انتظار را در کوچه پس کوچه های غم انگیز دلم پخش می کنند و هربار نوید جمعه ی دیگر را می دهند.

گفتم شبی به مهدی از تو نگاه خواهم / گفتا که من هم از تو ترک گناه خواهم

چندین سال از عمرم را به غفلت و بی خبری از تو پشت سر گذاشته و حال با کوله باری از گناه به سوی تو باز گشته ام. نگو که درهای مهربانیت را به روی من بسته ای و حتی گوشه ی چشمی هم به من نگاه نمی کنی که به یقین می دانم سابقه ی رحمت تو بیش از این هاست. و در آخر به روی صفحه ی دل نام زیبایت را حک خواهم کرد تا روزی که تو بیایی. آنروز که تو بیایی هستی هم حیات خواهد گرفت، عمر شیطان کوتاه خواهد شد، پشت هیولای جهل با خاک انس جاودان خواهد گرفت بیا که با آمدنت دل ها پروانه ی وجودت خواهد شد.

گفتم عشق، گفتی تمنا و نیاز / گفتم کجا، گفتی در وادی راز

گفتم کی، گفتی به هنگام نماز / گفتم پایانش، گفتی همیشه آغاز

اما این را بدان که شنیدم روزی می آیی!!

بیا روزی از اینجا رهگذر شو / از احوال دل من با خبر شو

دلم قصد سفر کرده از اینجا / بیا با این دل من همسفر شو

 

 

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، دل نوشته های مهدوی، دل نوشته ها، مطالب زیبا وخواندنی، اشعار زیبا و خوندنی، اشعـــــار مذهبـــــی زیبـــــا، دوبیتی واشعار مهدوی، دوبیتی و اشعار مذهبی، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: دل نوشته به امام زمان(عج) , عصر جمعه , کلاس درس انتظار , جمعه ها , عطر انتظار , گفتم شبی به مهدی , عمر شیطان کوتاه خواهد شد , پشت هیولای جهل با خاک انس جاودان خواهد گرفت , بیا که با آمدنت دل ها پروانه ی وجودت خواهد شد , گفتم عشق, گفتی تمنا و نیاز , بیا با این دل من همسفر شو , دلنوشته های مهدوی, دوبیتی های مهدوی, دوبیتی واشعار مهدوی, دوبیتی و اشعار مذهبی, مهدوی, دل نوشته ها, اشعار مذهبی زیبا, اس ام اس ها, اس ام اس مذهبی, دوبیتی مهدوی جدید, مهدوی, جمعه دلگیر, امام زمان عج, مهدی فاطمه, قائم آل محمد, دوبتی مهدوی, اس ام اس, اس ام اس مهدوی, پیامک مهدوی, اس ام اس زیبای مهدوی, پیامک های مهدوی, اس ام اس های مهدوی, پیامک زیبای مهدوی, دلنوشته مهدوی, دلنوشته برای امام زمان, حرف دل با صاحب الزمان(عج) ,
[ 25 / 12 / 1391 ] [ 17:30 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب