(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

موقعیت من نزد شما چگونه است؟

پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی

رحمت خدا و علو مقام بر ابوطالب باد که با حمیت و غیرت و جوانمردی خود ،قلب پیامبر خدا_ صلوات الله علیه و آله وسلم _را آرام ساخت.

شیخ طبرسی و قطب راوندی نقل کرده اند که روزی رسول خدا_ صلوات الله علیه و آله و سلم _در حجر اسماعیل نشسته بود که مشرکین قریش شکمبه ی گوسفندی را روی پیامبر خدا صلوات الله علیه و آله و سلم می اندازند.

رسول خدا _صلوات الله علیه و آله و سلم _در حالی که از این واقعه بسیار اندوهگین شده بود ، نزد ابوطالب آمد و فرمود : عمو! موقعیت من در نزد شما چگونه است؟

ابوطالب پرسید : پسر برادر ، مگر چه شده است؟

رسول خدا جریان را نقل کرد ؛ ابوطالب که بسار ناراحت و خشمگین شده بود به جناب حمزه ی سید الشهدا فرمود : این شمشیر را به دست گیر و همراه من بیا.

ابوطالب با همراهی حمزه به سمت مسجد الحرام و یکسر به نزد اهانت کنندگان آمد.آنگاه رو به حمزه کرد و گفت : این شکمبه را بر سر و صورت همه ی این افراد بگذار ، هر کس که خواست مانع شود گردنش را بزن.

هیچ یک از مشرکین نتوانستند عکس العملی از خود نشان دهند و دستور ابوطالب کاملا اجرا شد، آنگاه ابوطالب روی به جانب رسول خدا_ صلوات الله علیه و آله و سلم_ کرده ، فرمود : پسر برادر ! موقعیت شما در نزد ما اینگونه است.(1)

رحمت خدا و علو مقام بر ابوطالب باد که با حمیت و غیرت و جوانمردی خود ،قلب پیامبر خدا_ صلوات الله علیه و آله وسلم _را آرام ساخت.

 

وبلاگ الهدی / (1)- اعلام الوری ص 57/ قصص الانبیاء ص 320 ،ح 399/ از آنها بحار الانوار ج 18 ،ص209 ،ح 38/و ص 187 ،ح17

 

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: روایات مذهبی، بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، مطالب زیبا وخواندنی، داســــــتان هـــــا، داستانهای مذهبی، داستانهای آموزنده، دانستنیــــــــــــها، دانستنیهای دینی، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: رحمت خدا , مقام بر ابوطالب , پیامبر خدا , شیخ طبرسی , رسول خدا , مشرکین قریش , ابوطالب , حمزه ی سید الشهدا , مسجد الحرام ,
[ 5 / 10 / 1391 ] [ 17:15 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب