(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

تولید انبوه پهباد در ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به این ادعا که ایران ضمن همکاری موشکی با کره شمالی نسبت به اعزام کارشناس نظامی نیز اقدام کرده است، تصریح کرد: این ادعاها یک گمانه زنی بیش نیست و جمهوری اسلامی ایران تا کنون کسی را بدین منظور نفرستاده است.

nhkg,n lnhpd ;vfghdd lpsk hplnd /پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی

سردار احمد وحیدی گفت: ادعاهایی که اخیرا از سوی برخی کشورها در خصوص همکاری موشکی ایران و کره شمالی مطرح شده یک گمانه زنی است.

وی در پاسخ به این ادعا که ایران ضمن همکاری موشکی با کره شمالی نسبت به اعزام کارشناس نظامی نیز اقدام کرده است، تصریح کرد: این ادعاها یک گمانه زنی بیش نیست و جمهوری اسلامی ایران تا کنون کسی را بدین منظور نفرستاده است. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه در خصوص تولید انبوه پرنده های بدون سرنشین خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون انواع پهپادها را در اختیار دارد و در این حوزه به توانمندی هایی دست یافته است.

وی افزود: امروز ایران در حوزه پرنده های بدون سرنشین صاحب سبک و توانمندی های مستقل است و برنامه های ویژه ای دارد.

سردار وحیدی در پاسخ به این سئوال که هم اکنون که ایران به جزئیات RQ170 دست یافته و آن را به طور کامل رمزگشایی کرده آیا برنامه ای برای تولید انبوه آن دارد، گفت: طبیعی است که از تمام فرصتها باید حداکثر بهره را ببریم و این حق ماست.

مهر

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: تولید انبوه پهباد , وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح , موشک , جمهوری اسلامی ایران , سردار احمد وحیدی , کره شمالی , RQ170 , اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی , ,
[ 4 / 10 / 1391 ] [ 16:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب