(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

توهین شبکه من و تو به ارزش های ایرانی! * سند

شبکه من وتو که با توهین و زیرسؤال بردن ارزش های دینی و ملی مردم ایران، نشان داده است که هیچ سنخیتی با مردم ایران ندارد این بار با توهین ضمنی به مقام شهید فهمیده، از جوانانی که فیلترشکن به کمر خود می بندند و به سوی سایت های ضداخلاقی می روند تقدیر کرد!

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، شبکه من وتو در برنامه ای که به فیلتر شدن برخی سایت های غیراخلاقی در ایران اعتراض می کرد مردم ایران را به استفاده از فیلتر شکن تشویق کرد.
مجری شبکه که از فیلتر بودن سایت های غیراخلاقی در ایران عصبانی به نظر می رسید گفت: «ما افتخار می کنیم به نوجوانانی که فیلتر شکن به کمرشان می بندند و می روند در سایت هایی که حکومت ایران این سایت ها را فیلتر کرده اند.»
البته این اظهارات از سوی شبکه ای که برای توهین به ارزش های دینی و سست کردن باورهای اعتقادی مردم ایران از هیچ کوششی دریغ نمی کند عجیب به نظر نمی رسد.
ناگفته نماند که شبکه من و تو بارها از سوی بینندگانش بخاطر توهین به ارزش های دینی مردم ایران مورد اعتراض قرار گرفته است.
گفتنی است فیلترینگ در تمامی کشورهای دنیا مرسوم است همانطوری که در کشورهای غربی نیز هر سایتی علیه قوانین آن کشور باشد فیلتر می شود که پارازیت بر شبکه های ماهواره ای پرس تی وی را می توان به عنوان نمونه نام برد.
و همچنین می توان قانون بریتانیا را مثال زد که هر سایتی که مشتمل بر مواردی از قبیل هرزه نگاری کودکان، مخالفان دولت، تجاوز(پورنوی شدید)، شکنجه، حامیان حماس، تهدیدات خارجی(تروریسم) و امثال آن باشد، فیلتر می شود.
 


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، ،
[ 11 / 2 / 1391 ] [ 15:53 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب