(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

هیأت‌ها عاشورا را غیر سیاسی معرفی نکنند

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این‌که محبت به امام حسین(ع) و پیوند با ایشان سبب بخشیده شدن گناهان می‌شود، گفت: مراقب باشید هیأت‌ها به سمتی نروند که عاشورا را غیر سیاسی معرفی کنند.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

به گزارش رسا : حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نشست سراسری هیأت‌های مذهبی دانشجویی کشور که از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مسجد کرامت مشهد برگزار شد، با اشاره به این‌که محبت به امام حسین(ع) و پیوند با ایشان سبب بخشیده شدن گناهان می‌شود، گفت: باید بدانیم رسالت عاشورا بیش از همه این‌هاست.

وی افزود:‌ امام حسین(ع) در اعتراض به حکومت فاسد به سمت کوفه رهسپار شدند و مسؤولیت خاص ایشان حفظ دین بود.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این‌که انقلاب به برکت بُعد سیاسی کربلا به پیروزی رسید، اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی مراقب خطر سکولاریزه شدن عاشورا باشند، جریانی می‌خواهد عاشورا را غیرسیاسی کرده و جبهه سیاسی دین را حذف کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان با اشاره به این‌که ما اوج عرفان را در کربلا داریم، هشدار داد: غیرسیاسی کردن عاشورا برای فرار از مسؤولیت‌ها است، ایمان به خداوند بعد از کفر به طاغوت آمده است، عده‌ای تلاش می‌کنند جوانان ما را از سیاست دور کنند و  به ‌ویژه بعد سیاسی کربلا را نادیده بگیرند.
وی ابراز داشت: وقتی می‌گوییم امیرمؤمنان(ع) مظلوم واقع شد، منظور گرفتن معنویت و یا علم علی(ع) نیست، بلکه به خاطر جنبه سیاسی آن است، شهدای ما در انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفظ حاکمیت کشور گام برداشتند، مراقب باشید عده‌ای هیأت‌های مذهبی ما را به سمتی نبرند که عاشورا را غیر سیاسی معرفی کنند.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیاز به عشق و شور را در هیأت‌های مذهبی مهم دانست و خاطرنشان کرد: نگذارید رنگ قالب هیأت‌ها غیرسیاسی شود.
وی به سخنی از مقام معظم رهبری در بجنورد اشاره و تصریح کرد: برای روحانیون ما ننگ است که در مسائل سیاسی حضور نداشته باشند، آرزوی دیرینه خداپرستان، حکومتی بود که در آن حاکمیت اسلام محمدی(ص) باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان هیأت‌های مذهبی را بزرگ‌ترین مجموعه گرداورنده سلائق مختلف در دانشگاه‌ها دانست و تأکید کرد: فعالیت‌های هیأت‌ها در دانشگاه‌ها گسترده‌تر از فعالیت دیگر تشکل‌هاست، درب هیأت امام حسین(ع) به روی همه باز است، ما در هیأت‌ها گزینش نداریم، کسانی که هیأت را اداره می‌کنند خود را خدمتگزار بدانند.
وی با مهم دانستن شور حسینی در کنار بحث‌های معرفتی در هیأت‌ها ابراز داشت: شور و شعور حسینی در کنار هم در هیأت‌های دانشجویی باید موج بزند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها همچنین خودگردانی هیأت‌ها و تکیه بر کمک افرادی که در جلسه حضور می‌یابند را مهم دانست و افزود: در اداره اقتصادی هیأت‌ها از پول دولتی کمتر استفاده شود، کمک هر چند کم دانشجویان را بپذیرید چرا که هر کس برای دین خرج کند برای دین بیشتر وفاداری می‌کند.
وی تأکید کرد: عده‌ای می‌گویند دانشگاه‌ها در مسائل دینی کمرنگ شده‌‌اند، اما باید بشنوند که صدای امام حسین (ع) از دانشگاه‌ها بلند می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان با بیان این‌که هیأت‌های مذهبی دانشجویان در هر استان و هر شهری باید دور هم جمع شوند و تجمعی دانشجویی داشته باشند، گفت: این امر سبب می‌شود تا به این افراد نشان دهند که هنوز هم صدای امام حسین (ع) از دانشگاه‌ها به صورت بلند شنیده می‌شود.
وی هیأت‌‌ها را موجب افتخار در دانشگاه‌ها بیان کرد و افزود: این هیأت‌ها برای دین و اهل بیت (ع) یک پرچم افتخار بلند کرده‌اند.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به این‌که در کربلا خیلی از افراد در بصیرت مشکل نداشتند اما ضعف‌ آنها در استقامت آنان بود، اظهار داشت: در دفاع از دین بصیرت و استقامت لازم است و هر یک از این دو مورد به تنهایی کارآیی مفیدی نخواهد داشت.
وی ادامه داد: همه اهل کوفه امام حسین (ع) و یزید را می‌شناختند اما در راه حق قدرت ایستادگی نداشتند و کسب منافع دنیوی سبب ایستادگی آنان در برابر امام حسین (ع) شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان عمده مشکل جریان کربلا را استقامت دانست و گفت: اگر کسی بصیرتش کم باشد کمتر سقوط می‌کند اما سقوط موقعی که بصیرت باشد و انسان نتواند از آن استفاده کند بیشتر است.
وی با اشاره به اوضاع کنونی کشور تأکید کرد: ما امروز در مقابل جریان نظام بزرگ سلطه قرار داریم که تلاش می‌کند یا ما را با خود همراه کند و یا ما را از بین ببرد، در این امر عنصر استقامت بسیار حائز اهمیت است، ما باید جریان برنامه‌های هیئات‌ را به سمت استقامت پیش ببریم.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: این را بدانیم که در راه حق سختی‌ها و فراز و نشیب‌های بسیاری وجود دارد و امتحانات سخت الهی برای جدا کردن مؤمنین و کسانی است که بصیرت و استقامت را در کنر هم دارند.

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: دانستنیــــــــــــها، دانستنیهای دینی، اخبــــــــــــــار، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان , رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها , هیأت‌های مذهبی , مسجد کرامت مشهد , امام حسین(ع) , رسالت عاشورا , سیاست , امیرمؤمنان(ع) , مقام معظم رهبری , هیأت امام حسین(ع) , شور حسینی , صدای امام حسین (ع) , اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی ,
[ 24 / 8 / 1391 ] [ 20:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب