(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

احمدی نژاد؛ "چه گوارا"ی قرن 21

کارشناس VOA: «من فکر نمی کنم مخاطبان احمدی نژاد در داخل باشند. هیچ وقت هم از تریبون سازمان ملل و ملاقات ها و مصاحبه هایی که در نیویورک کرده، برای مصرف داخلی استفاده نکرده است.»

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

جام سیاسی؛ شبکه صدای آمریکا (VOA) با دعوت از"حسن داعی" تحلیلگر مسائل سیاسی، نتایج سفر رئیس جمهور ایران به سازمان ملل و آخرین سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل را بررسی کرد.

داعی در پاسخ به این سؤال که "صحبت های زیادی شده که احمدی نژاد با خودش یک سیاست تهاجمی به صحنه بین المللی آورد. فکر می کنید احمدی نژاد در پی ریزی این سیاست تهاجمی موفق بوده است؟" اظهار داشت: «به اعتقاد من احمدی نژاد از تریبون سازمان ملل و مصاحبه هایی که در هنگام حضور در سازمان ملل و ملاقات های پنهانی که در این هشت سال کرده، سناریوی نظام را پیش برده در این هشت سال در اجرای این سناریو بسیار موفق بوده است.»

وی افزود: «حمله آمریکا به عراق، یک جنبش عظیم صلح در آمریکا و احساسات ضدآمریکایی بسیاری در خاورمیانه به وجود آورد. حرف های احمدی نژاد و مصاحبه هایی که می کرد، در خاورمیانه و به خصوص در آمریکا یارگیری می کرد. در آمریکا گروه های چپ را به حکومت ایران نزدیک کرد و به این عنوان که جمهوری اسلامی قربانی تندروهای آمریکا و اسرائیل است، یک لابی بسیار قدرتمندی ایجاد کردند. در سال 2008 وقتی احمدی نژاد یک مهمانی داد، 200 نفر از رهبران گروه های صلح طلب و گروه های چپ در آمریکا در این مهمانی شرکت کردند و به او کادو دادند و تملق او را کردند.»

داعی ادامه داد: «مجموعه کسانی که در وزارت خارجه آمریکا طرفدار دوستی با ایران بودند و جنبش های اجتماعی ضدجنگ، یک لابی بسیار قوی هستند که سیاست آمریکا در رابطه با جمهوری اسلامی را تا حدود زیادی در اختیار دارند. بنابراین احمدی نژاد موفق بوده است.»

او در خصوص سخنرانی احمدی نژاد علیه رژیم صهیونیستی و هولوکاست گفت: «این حرف هایی که احمدی نژاد علیه اسرائیل می زند، درست است که تندتر از حرف های خاتمی است، اما فشار را از روی حکومت برداشت؛ چون در خاورمیانه یارگیری کرد، حزب الله قوی تر شد و توانستند آنجا برای خودشان خاکریز درست کنند. در آمریکا هم این گروه های چپ گرا دلشان غش رفته و از "لنین" و "چه گوارا" به احمدی نژاد و [سیدحسن] نصرالله رسیده اند. اینها با جمهوری اسلامی متحد شدند و مذاکراتی در پشت پرده کردند و تشکیلاتی در آمریکا به نفع جمهوری اسلامی راه انداختند.»

داعی به این پرسش که "اگر بپذیریم که صحبت های احمدی نژاد برای مصرف داخلی بوده، آخرین سخنرانی وی چقدر می تواند در انتخابات آینده ایران تأثیرگذار باشد؟" اینگونه جواب داد: «من فکر نمی کنم مخاطبان احمدی نژاد در داخل باشند. هیچ وقت هم از تریبون سازمان ملل و ملاقات ها و مصاحبه هایی که در نیویورک کرده، برای مصرف داخلی استفاده نکرده است. به اعتقاد من اهداف دیگری داشته و در راستای سیاست خارجی جمهوری اسلامی بوده که هم در خاورمیانه و هم در آمریکا موفق بوده است. قصد احمدی نژاد مطرح کردن سخن 99 درصدی ها بوده و همیشه مخاطبانش در آمریکا گروه های چپ، گروه های ضدیهود و ضداسرائیل است.»

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: چه گوارا, سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل, مصاحبه احمدی نژاد, چه گوارا, نشست مجمع عمومی سازمان ملل, حسن داعی, سفر رئیس جمهور ایران, شبکه صدای آمریکا (VOA), اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 10 / 7 / 1391 ] [ 21:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب