(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

شبکه های ماهواره ای چگونه بوجود آمدند؟!

پایگاه مداحی

یکی بود، یکی نبود؛ یک نفری بود به اسم "شب خیس" (البته ما نمی دونیم چرا ایشون رو به این اسم صدا می زدن!) که قابلمه فروش دوره گرد بود؛ 

"شب خیس" هر کار می کرد نمی تونست قابلمه هاش رو به کسی قالب کنه! به همین خاطر یک روز فکر عجیبی به سرش زد. با خودش گفت: «می رم واسه خودم یک شبکه ماهواره ای راه می اندازم و توی شبکه خودم قابلمه هام رو می فروشم!» 

اما یکهو یادش اومد یک شبکه نیاز به برنامه داره! بعد با خودش گفت: «خب منکه مجری و برنامه ندارم!» و بعد کمی فکر کرد و با خودش گفت: «خب اشکال نداره! این فیلم های قدیمی ام رو با خودم می برم و صبح تا شب فیلم درپیت تکراری می دم خورد مردم!» 

در کمال تعجب و ناباوری "شب خیس" قصه ما تونست یک شبکه ماهواره ای راه بندازه و قابلمه های درپیتش رو به مردم قالب کنه و با کلاه گذاشتن سر مردم، پول خوبی به جیب بزنه! 

بعد از این اتفاق "بهرام همایون" هم تصمیم گرفت با افتتاح یک شبکه خیلی آسون پولدار بشه؛ اما دو تا مشکل اساسی داشت. مشکل اول این بود که اون مثل "شب خیس" فیلم نداشت که بتونه محتوای شبکه اش رو تهیه کنه! و مشکل دوم هم این بود که اون قابلمه ای هم برای فروش نداشت! 

"بهرام" کمی فکر کرد و بعد از چندسال به این نتیجه رسید که دیگه شبکه رقص و آواز زدن نونی نداره و باید بزنه توی خط سیاست، اما باز یک مشکل دیگه ایجاد می شد و اون این بود که کارشناس و تحلیلگر نداشت! 

"بهرام" یک روز توی حوض خونشون آبتنی کرد! و بعد قصد داشت آب حوضش رو خالی کنه و به همین خاطر وقتی از توی کوچه شنید: "آب حوض می کشیم!" سریع دوید تا طرف رو بیاره به حیاط منزلش؛ اما وقتی تیپ درپیت اون یارو رو دید فکر بهتری به نظرش رسید و آب حوض کش محلشون رو کارشناس و تحلیلگر سیاسی در شبکه خودش کرد! 

به خاطر همین ابتدا قصد داشت اسم شبکه اش رو بذاره "حوض" اما بعد از کمی فکر کردن با خودش گفت بهتره اسمش رو خارجی بگذارم؛ بهتره اسم شبکه ام "وان" باشه! "کانال وان" 

"بهرام" بعد از اینکه محتوای برنامه اش رو هم تهیه کرد تازه دوباره یادش اومد چیزی برای فروش نداره؛ اون چیزی برای فروش نیاز داشت که قیمت زیادی نداشته باشه تا بتونه سود بیشتری به جیب بزنه! به همین خاطر رفت و از باغچه خونشون خاک برداشت و توی پلاستیک بسته بندی کرد! بعد هم توی شبکه اش به اسم خاک ایران فروخت به چند نفر IQتر از خودش!

منبع:اول نیوز

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، مطالب زیبا وخواندنی، داســــــتان هـــــا، دانستنیــــــــــــها، طــــــنز های زیبـــــا، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: داستان واقعی, داستانها, طنز, لطیفه, یکی بود, یکی نبود, شب خیس, قابلمه فروش دوره گرد, شبکه ماهواره ای, فیلم های قدیمی, بهرام همایون, شبکه رقص و آواز, کارشناس و تحلیلگر سیاسی, حوض, وان, کانال وان, باغچه خونشون,
[ 23 / 6 / 1391 ] [ 16:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب