(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

ترفندهایی برای جلوگیری از هک شدن

وجود حفره در ساده ترین شکل به این معناست که نرم افزارهای مخرب که بدافزار یا تروجان نام دارند و به راحتی می تواند در آن سیستم نفوذ کند و آن حفره را به عبارتی پر کند و دست به اقدامات تخریبی بزند.از دلایل دیگر نفوذ مخرب ها در یک سیستم عامل فراگیری آن سیستم عامل بین کاربران است نمونه آشکار آن سیستم عامل مکینتاش است که با نفوذ آن بین کاربران هکرها دست به پیدا کردن حفره های این سیستم عامل قوی و امن زدند و به ساخت بد افزار برای آن پرداختند.

از آخرین نسخه یک سیستم عامل استفاده کنید

با توجه به مطالب، حفره های امنیتی از عمده ترین دلایل نفوذ مخرب ها است شرکت های سازنده سیستم عامل ها نیز به این نکته توجه خاص دارند و با ساختن نسخه های به روز تر از یک نوع سیستم عامل اقدام به برطرف کردن این حفره ها می پردازند.در این خصوص می توان شرکت مایکروسافت را نام برد که برای windows سه نسخه متفاوت طراحی کرد بنابراین استفاده از آخرین نسخه های یک سیستم عامل در کاهش آلودگی به مخرب ها بسیار موثر است.

در صورتی که کاربر windows هستید، fire wall خود را همیشه روشن نگه دارید.Fire wall یا دیوار آتش، یک سیستم امنیتی کامل است که می تواند در مقابله با بسیاری از مخرب های کارا عمل کند.در نسخه های مختلف windowsاز قبیل xp و 7 این نرم افزار امنیتی وجود دارد.

جهت چک کردن از فعال بودن این نرم افزار مراحل زیر را طی کنید:

در صورتی که کاربر windows هستید:

بر روی start در گوشه سمت راست صفحه نمایش کلیک کنید.

از صفحه ظاهر شده control panel را انتخاب کنید و بر روی گزینه windows filewall کلیک کنید.
و از روشن بودن آن آگاه شوید.

در صورتی که کاربر windows 7 هستید:

بر روی start در گوشه سمت راست صفحه نمایش کلیک کنید.

از منوی ظاهر شده contral panel را انتخاب کنید.

بر گزینه windows fire wall کلیک کرده و از روشن بودن آن آگاه شوید.

بسیاری مواقع دیده می شود که برای نصب یک نرم افزار لازم به غیر فعال کردن fire wall می باشد در صورتی که به آن نرم افزار مطمئنه عمل خواسته شده را انجام دهید.آنتی ویروس خود را در مدت های معین به روز کنیدبا پیدایش مخرب ها شرکت های متعددی برای مقابله با آنها به وجود آمدند و متخصصان آنها درصدد مبارزه با مخرب ها عمل می کنند.

از آنجا که هکرها هر روزه تعداد زیادی مخرب ساخته و آنها را از طریق مختلف از قبیل فضای مجازی جهت آلوده کردن سیستم ها قرار می دهند نمی توان به نسخه های قدیمی یک آنتن ویروسی اعتماد کرد .لازم است در مدت های مشخص برای مثال هر روز یا هر هفته حداقل هر ماه آنتی ویروس خود را بروز کنید و اقدام به اسکن گرفتن از سیستم بپردازید.

از نسخه اصلی یا orginal یک آنتی ویروس استفاده کنید نسخه های اصلی امکان به روز رساندن از سایت سازندهآنتی ویروس را در اختیار کاربران قرا می دهد.کاربران خود را از آخرین بد افزارها مطلع می سازند درحالی که نسخه های فرعی چنین امکاناتی را در اختیار کاربران نمی گذارند.

در صورتی که کاربر windows هستید از نسخه 64 قبل استفاده کنید نسخه های 64 بیتی windows یه اندازه 32 بیتی ها متداول نیستند بنابراین به اندازه نسخه های 32 بیتی بد افزار آنها را تهدید نمی کند.برای نصب نسخه های 64 بیتی به سیستمی قویتری نسبت به 32 بیت نیاز است.

اخبار فناوری را دنبال کنید

یکی از ساده ترین اقداماتی که جهت حفظ سیستم خود نسبت به مخرب ها می توانید انجام دهید رجوع به اخبار فناوری و آگاه شدن از آخرین مخرب ها و روش مقابله با آن می باشد مرکز ماهر ایران از جمله سایت های معتبری می باشد کاربران را از آخرین بد افزارها مطلع می کند.از باز کردن هرز نامه ها خود داری کنید از عمده ترین راه های ورود مخرب ها هرزنامه ها می باشد از باز کردن آن ها خود داری کنید.

جام نیوز

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: دانستنیــــــــــــها، دانستنیهای علمی، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: دانستنیها, آیا میدانید, ترفندها,
[ 14 / 5 / 1391 ] [ 12:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب