(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

220 سایت صهیونیستی در سالگرد شهید رضایی نژاد هک شد

در سالروز ترور دانشمند هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد، تیم دیتاکدرز به سرورهای صهیونیستی حمله کرده و به لطف خدا و تلاش شبانه‌روزی نیروهای جوان خود موفق به هک کردن 220 سایت صهیونیستی شده است.

هکرهای ایرانی

هکران جوان ایرانی در اقدامی نمادین و در اعتراض به ترور دانشمندان هسته ای کشورمان در سالگرد ترور شهید "داریوش رضایی نژاد"، 220 سایت رژیم صهیونیستی را هک کردند.

تیمی متشکل از جوانان ایرانی اعضای اصلی این گروه امنیتی-اینترنتی را تشکیل می دهند و در حوزه جنگ سایبری موفق به حمله ای بزرگ به سرور ها و سایت های صهیونیستی شده اند.
 
یکی از اعضای این تیم هکری که خود را "ایرانیان دیتاکدرز" می نامند، گفت که در تاریخ 1/5/1391 سالروز ترور دانشمند هسته ای شهید رضایی نژاد، تیم ما به سرور های صهیونیستی حمله کرده و به لطف خدا و تلاش شبانه روزی نیروهای جوان خود موفق به هک کردن 220 سایت صهیونیستی شدند.
 
وی تصریح کرد: «3 سایت مرکز امنیتی آموزش نیروهای ویژه اسرائیل، انجمن اصلی اسرائیل و یک سایت تجاری-بانکی که کارتهای اعتباری مالی صهیونیست ها را پشتیبانی می کرده است جزء مهمترین سایت هایی است که به وسیله تیم امنیتی ایرانیان دیتاکدرز هک شده است.»

وی ادامه داد: «علاوه بر سایت های ذکر شده، یک سایت سرویس دهنده اینترنت که کارهای مدیریت سایتها و خطوط را بر عهده داشته نیز به وسیله این تیم هک شده است.»

این عضو تیم امنیتی ایرانیان دیتاکدرز هدف این حمله سایبری را اعتراض به عدم شناسایی حق مسلم ایران در برخورداری از انرژی هسته ای و همچنین بازپس گیری انتقام خون شهدای ایرانی که ناجوانمردانه ترور شدند، اعلام کرد.

در آدرس اینترنتی تیم دیتاکدرز آمده است: تیم امنیتی دیتاکدرز فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و از همان ابتدا هدف خود را امنیت بخشی به شبکه ها و سایت های کشور عزیزمان و همچنین مقابله با دشمنان ایران در فضای سایبری قرار داد. این تیم کاملا شخصی و مستقل بوده و طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

منبع: گرداب،


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبا علمی، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 8 / 5 / 1391 ] [ 22:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب