(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

 

مرگ سردار سلیمانی آرزوی صهیونیست‌هاست
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران عنوان کرد؛نقل خبر شهادت سردار سلیمانی در انفجار تروریستی دفتر سازمان امنیت ملی سوریه، آمال و آرزوی رسانه‌های معاند است که در قالب اطلاع‌ رسانی به افکار عمومی ارائه می‌شود.

سردار سلیمانی(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)

به دنبال انتشار خبری در "العربیه" و برخی رسانه‌های صهیوینیستی از جمله سایت صهیونیستی "آروتز شوا"، مبنی بر شهادت سردار"قاسم سلیمانی"، فرمانده سپاه قدس در انفجار تروریستی روز چهارشنبه دفتر سازمان امنیت ملی سوریه، سردار "رمضان شریف" مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران به این ادعای رسانه‌های صهیونیستی پاسخ داد.

سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در سال 76 به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس منصوب شد.

وی از فرماندهان ارشد سپاه در دوران جنگ تحمیلی به شمار می‌رود و در دوران دفاع مقدس فرماندهی لشکر 41 ثارالله را بر عهده داشت.

سردار رمضان شریف درباره این خبر گفت که این جمله، جمله مناسبی است برای پاسخ به این رسانه‌ها که اخیرا شاهدیم برخی از رسانه‌های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی و صاحبان آنها آمال و آرزوهای خود را در قالب خبر به نقل از منابع متفاوت نقل می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: «نقل این خبر هم از جمله آمال و آرزوهای این رسانه‌های معاند است که در قالب اطلاع رسانی به افکار عمومی ارائه می‌شود.»

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران تاکید کرد: «بعضی از رسانه‌های امروزی متاسفانه به جای انجام کار رسانه‌ای و حرفه‌ای، آمال و آرزوهای خود را در قالب اخبار تهیه و منتشر می‌کنند.»

سردار سلیمانی در بهمن ماه سال 89 به عنوان چهاردهمین سرلشکر جمهوری اسلامی ایران، از سوی فرمانده معظم کل قوا به درجه سرلشکری نائل شد.

وی در ماه‌های اخیر از سوی کنگره آمریکا تهدید به ترور شد، تهدیدی که وی در پاسخ به آن گفت: «عاشق شهادت هستم.»

چهارشنبه هفته گذشته در پی وقوع یک انفجار تروریستی در مقر امنیت ملی سوریه، وزیر دفاع و برخی از مقامات امنیتی این کشور کشته شدند.

منبع: گرداب


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: سیاسی, اجتمای, سپاه, سردار سلیمانی, سوریه,
[ 4 / 5 / 1391 ] [ 10:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب