(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

عادل فردوسی پورسیاسی است یا ورزشی؟+فیلم

مجری صدای آمریکا:«برای همه همکارانم در داخل ایران احترام قائلم و خیلی از آن ها با این که مشکلات بسیار زیادی دارند اما کارشان را انجام می‌دهند.به هر حال آقای عادل فردوسی پور هم تلاش خودش را می‌کند،در چارچوب آن محدودیت‌ها زحمت می‌کشد،دستش درد نکند.»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه صدای آمریکا (VOA) با اختصاص دادن موضوع یکی از برنامه های خود به ورزش ایران، برنامه تلویزیونی "90" را مورد بررسی قرار داد.
یکی از بینندگان شبکه یادشده در تماس با این برنامه، با ادعای سیاسی کردن ورزش در ایران گفت: «ما ایرانی‌ها غالباً ذائقه سیاسی بالایی داریم، معضل ورزش ایران هم سیاسی کردن ورزش است... یکی از برنامه های جذاب ورزشی در ایران برنامه 90 است که البته ظاهراً این برنامه ورزشی است ولی در اصل سیاسی است و هیچ وقت مشکل فنی ورزش ایران را حل نکرده است.»
این بیننده صدای آمریکا در ادامه به انتقاد از مجری برنامه 90 پرداخت و گفت: «آقای عادل فردوسی پور هرچند به ظاهر سعی می‌کند خودش را منتقد نظام نشان دهد و برنامه خود را به اسم ورزشی تمام کند، ولی از طرفداران سرسخت نظام است و بیش از بیست سال است که توانسته در تلویزیون ایران بماند. کارهایی هم که در برنامه نود انجام داده است یک نوع بازیگری سیاسی است.»
در اینجا مجری صدای آمریکا با قطع صدای این مخاطب اظهار داشت: «چون مسأله شخصی شد و راجع به یکی از همکاران ما و به هر حال یکی از افراد فعال در عرصه ورزش ایران -که چهره محبوبی هم هست مثل خیلی‌ها- گفت و گو کردید، بگذارید من هم یک مطلبی را عرض کنم. به هر حال آنجا نظام جمهوری اسلامی است و او در تلویزیون جمهوری اسلامی کار می‌کند و به هر حال آن برنامه از حمایت دولت و سازمان صداوسیما برخوردار است وگرنه خیلی وقت پیش قطع می‌شد و در این شکی نیست... من نمی‌خواهم دفاع کنم از ایشان، فقط می‌خواهم واقعیت مطلب را گفته باشم و آن این است که در همین شرایط برابر، خیلی از برنامه های دیگر در مقایسه با برنامه 90 ناموفق هستند. به هر حال او هم در چارچوب آن محدودیت هایی که در آن سازمان وجود دارد کار می‌کند.»
مجری صدای آمریکا افزود: «برای همه همکارانم در داخل ایران احترام قائلم و خیلی از آن ها با این که مشکلات بسیار زیادی دارند اما کارشان را انجام می‌دهند. به هر حال آقای عادل فردوسی پور هم تلاش خودش را می‌کند در چارچوب آن محدودیت‌ها زحمت می‌کشد، دستش درد نکند.»

لینک دانلود فیلم:(02:35) (MB 6.1)


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، ،
[ 24 / 3 / 1391 ] [ 22:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب