(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

ما شکست خوردیم و لت و پار شدیم!

علت شکست ما هم اینه که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار داد اما یه عده اصلا این حرف رو قبول نداشتن! ایشون درباره شبیخون فرهنگی حرف زدن اما بازم ما در خواب غفلت بودیم و نفهمیدیم...

بازیگران بی حجابباید قبول کنیم که توی جنگ فرهنگی بین ایران و غرب ما شکست خوردیم و لت و پار شدیم!

اگه کسی پیدا بشه که بگه که نه ما شکست نخوردیم و ملت غیور ما همچنان در بحث فرهنگی هم بر غرب و آمریکا غلبه کرده،باید گفت که یا واقعا نمی دونه و نادانه و یا اینکه احمق و خائنه!

علت شکست ما هم اینه که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار داد اما یه عده اصلا این حرف رو قبول نداشتن! ایشون درباره شبیخون فرهنگی حرف زدن اما بازم ما در خواب غفلت بودیم و نفهمیدیم.

الان داره در مورد ناتوی فرهنگ حرف میزنه و این یعنی اینکه یه عده جمع شدن و با هم متحد شدن تا فرهنگ ما رو نابود کنن و فرهنگ منحط و منحرف غربی رو به ما غالب کنن!

بازیگران بی حجابامروز سینمای ایران واقعا دیگه سینمای اسلامی نیست بلکه خودش یه عمال برای اشاعه ی فحشاء و گناه شده!

مثلا وقتی توی تلویزیون ما بعد از سریال مذهبی مختارنامه  یه ترانه با صدای یه خواننده ی زن پخش میشه و آیت الله علم الهدی نسبت به پخش شدن این صدا، اعتراض میکنه و اون رو حرام اعلام میکنه اما کماکان از صدا و سیما پخش میشد و یه عده از مردم ما از این صدا بخاطر علائق مذهبیشون ،استقبال میکنن و این یعنی اینکه بعضی از مردم ما دینشون از عقلشون بیشتره و این خیلی بده!

صدا و سیما بازیگرای زن رو با وضعیت های نامناسب نشون میده،بعد جوون ما میاد و میگه:«به به اینا عجب تیکه هایی هستن! چه هلوهای باحالی!»

بعد من و شما میخوایم بگیم استغفرالله این حرفا چیه که میزنی؟؟؟ توبه کن!!

معلومه که توی کتش نمیره!

از یه طرف خودمون توی صدا و سیما،زمینه ی گناه رو براش فراهم میکنیم از طرف دیگه میگیم گناه نکن، بده خوب نیست!!آیا چنین چیزی وجاهت عقلی و منطقی داره؟؟؟؟؟؟

بازیگر زن ما توی صدا و سیما میاد با حجاب کامل فیلمشو بازی میکنه و پول هنگفتی به جیب میزنه و شهرت هم پیدا میکنه بعدش هم جوونای ما رو علاقه مند به بازی احساسی خودش میکنه.

بعدش فردا جوون ما همین دختر بازیگر رو توی جامعه با وضعیت مستهجن می بینه!!!

حالا فکرش رو بکنید چه اتفاقی می افته!!!!!!

جوون میره و تیپ خودش رو هم مثل همین خانوم بازیگر میکنه چون این خانوم بازیگر براش الگو شده!!!

بعدش نتیجه میشه اینکه توی جامعه می بینید گندش بالا اومده.

البته نمیخوام تمام تقصیر بی حجابی جامعه رو به گردن بعضی از بازیگران بی حجاب بندازم اما مطمئنا این بازیگران میتونن نقش موثری در حجاب و یا بی حجابی جامعه داشته باشن.

جسارت برخی از بازیگران هرزه و بی حجاب سینمای ایران به حدی رسیده که بعضیهاشون توی یه سفر زیارتی که به عربستان داشتن در برخورد با بعضی از ایرانی هایی که ازشون پرسیده بودن چرا شما توی سینما با اون وضع حجاب زننده ظاهر میشید و با اون وضعیت فیلم بازی میکنید ؟؟؟

جواب میدن:«ما اصلا حجاب موجود در ایران رو قبول نداریم و فقط قرآن رو قبول داریم و دوست داریم حجاب توی ایران مثل بعضی از کشورهای دیگه ی اسلامی مثل تایلند و.. باشه.»

جالب اینه که این بازیگران زن توی این سفر زیارتی با حجاب کامل و با چادر حضور داشتن!!

حالا سوال اینه که اگه شما قرآن رو قبول دارید و قرآن میخونید آیا مگه قرآن نگفته که باید حجاب داشته باشی پس چرا به حرف قرآن عمل نمیکنید.؟؟؟؟

متاسفانه صدا و سیمای ما هم به قدری آلوده شده که بعضی از بزرگان عرصه ی سینمای ما(مثل محمد علی کشاورز) در اظهاراتی میگه پیشنهاد بازی در فیلم رو داشتم اما به خاطر فساد موجود در سینمای ایران ،دیگه نمیخوام توی فیلم بازی کنم.


 اما ببینید اکثر فیلم های ما جنبه ی تحریک دارن  و موضوع اونها حول ازدواج میگرده و روابط غیراخلاقی هم گاها در این فیلم ها به راحتی نمایش داده میشه!

اما تنها مشکل امروز جوانان ما مشکل ازدواج نیست..............

بلکه خیلی مشکل های دیگه هستن که اونها مانع میشن که یه جوون ازدواج کنه. اما متاسفانه فیلم های ما با مبنا قرار دادن ازدواج و نشون دادن روابط عاشقانه ی غیراخلاقی ،جوونای ما رو تحریک میکنن و جسارت کاذبی رو  در اونها ایجاد میکنن.

نتیجه ش میشه آلودگی و خرابی جامعه ما.

سر خودمون رو هم کلاه نذاریم چون واقعا داد مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری هم در مورد حجاب در اومد.

حتی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در انتصاب آقای ضرغامی (برای دوره ی دوم) بعنوان رییس سازمان صدا و سیما تلویحا خطاب به آقای ضرغامی گفتن که عملکرد صدا و سیما باید بهتر از قبل باشه.

یعنی ایشون از عملکرد و جایگاه فعلی صدا و سیما اونقدر راضی نبودن که بگن این رویه خوبه و به کارتون ادامه بدید.

لحن بیان ایشون طوری بود که نشون میداد باید کار و تلاش بیار بیشتری انجام بشه و عملکرد و فیلم های صدا و سیما در جایگاه واقعی خودش قرار بگیره!!!


 
ولی فعلا هم وضعیت صدا و سیمای ما وضعیت یه بیمار رو داره که شدیدا در حالت وخیم و حاد قرار داره!!!

از ما گفتن بود....

خود دانید!!!!!


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

محراب
ساعت15:02---24 خرداد 1391
سلام برادرگرامی.بله واقعا شرم اوره که اینها اسم خودشونو ایرانی بذارن9125
پاسخ:البته همسنگر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: دل نوشته ها، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، ،
[ 23 / 3 / 1391 ] [ 19:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب