(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

اولین خواسته شما از امام زمان(عج) چیست؟...

آیا شما آماده اید هرچیزی که آقا مطالبه کند اجابت کنید؟...

پایگاه مداحی کربلایی /  اولین خواسته شما از امام زمان(عج) چیست؟...آیا شما آماده اید هرچیزی که آقا مطالبه کند اجابت کنید؟...

اگر از عالم ملکوت ندایی بیاید که شما یک دعای حتما مستجاب دارید شما چه می خواهید و آیا خوشحال می شوید که امام زمان علیه السلام خواسته شما را اجابت می کند؟

و اگر باز ندا رسدکه یک خواسته هم امام زمان علیه السلام از شما دارد به نظر شما آقا چه چیزی می خواهد؟ وآیا شما آماده اید هرچیزی  که آقا مطالبه کند اجابت کنید؟

متأسفانه ما عادت کردیم که فقط مطالبه کنیم و خواسته هایمان هم زود و سریع اجابت شود، آیا تا حالا گفتیم به آقایمان که شما ازما چه چیزی می خواهید؟

حالا فکر کنیم که حضرت ولی عصر علیه السلام یک در خواست از ما داشته باشد، آیا آماده ایم به در خواست آقا لبیک بگوییم؟

لطفا به این سولات جواب بدهید

1. درخواست شما که قرار هست مستجاب شود چیست؟

2. درخواستی که امام زمان از شما می کند چه چیزی می تواند باشد؟

3. آیا شما آماده اید در خواست آقا هر چه باشد به جا بیاورید؟

4. اگرقبول کردید  که در خواست آقا را عملی کنید، از امروز شروع میکنید یا از فردا؟

مثلا اگر آقا فرمود از این به بعد دیگر اصلا دروغ نگو یا مواظب چشمانت باش یا به کسی ظلم نکن یا به بیت المال خیانت نکن یا حجابت را رعایت کن یا در تربیت بچه هایت مواظب باش و دهها نمونه دیگر....

لطفا جواب بدهید در نظرات

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

فریدون
ساعت14:41---13 دی 1393
همسنگر خدا قوت

ظهور
ساعت18:45---10 دی 1393
سلام
سایتتون عالی.
خیلی خوشحالم که همچین سایتی رادیدم.
بازم ادامه دهید.
موفق باشید.
التماس دعا.
یاحق


رعنا
ساعت20:54---4 دی 1393
قدمش گلباران 110 گل تقدیم ایشان


احسان محمدی
ساعت20:44---4 دی 1393
درخواست من ظهور خودشه،سلامتی عزیزانم،هم وطنام،و در آخر خودم
آقا مثل امام حسین میگه هل من ناصر ینصرنی؟ما هم باید براش سر بدیم
بله آماده ایم
از امروز...فقط بیاد


bentozahra
ساعت20:25---4 دی 1393
ظهور هرچه زود تر خودشون.
تهنا و تنها اطاعت از دستورات خدا.
اگر خداوند توفیق بده
از امروز هم دیره از همین حالا.

خیلی پست خوبی بود.


لیلا
ساعت0:38---2 دی 1393
دلم گرفته از این انتظارِ یلدایی
دقایقم همه غرقِ چه وقت می‌آیی؟
نوشته‌اند “صدایش کنید می‌شنود!”
صدات می‌زنم آخر کجای دنیایی؟
بگو چه وقت می‌آیی؟ ببین که دلهامان
دگر‌ قبول ندارد هنوز و امایی
شنیده‌ام نمی‌آید بهار با یکـــــــ گل
بهار من، گل نرگس! تویی که می‌آیی
و باز نقطه سر خط، نریز اشک ای چشم!
تمام می‌شود این انتظار یلدایی


عاشق دیدار
ساعت17:13---30 آذر 1393
من برای آمدنت ای تک سوار گل دل را پر پر

قران به سر گرفته فریاد کنان باز نوحه سر می کنم

اشک چشمم اگر کم است برایت دلم را آب میکنم . . .


علیرضا
ساعت14:27---30 آذر 1393
هرگزسراغ شخص عوامی نمیرویم

مرغیم سوی دانه ودامی نمیرویم

تا درجهان لوای علی سایه گستر است

زیر بلیط هیچ مقامی نمیرویم


یاسین
ساعت23:52---22 آذر 1393
سلام آقا سید
من نمیتونم حرفی بزنم و چیزی بخوام برا خودم چون کارم اینه هر روز با کارام دل آقا رو آتیش میزنم فقط از خدا میخوام آقا بیاد خوش دست گنهکارا رو بگیره


حسنی
ساعت1:47---22 آذر 1393
خواستم این اربعین را کربلا باشم، نشد

از نجف، پای پیاده… کربلا باشم، نشد

آرزویی در دلم ماند و … همین … بغضم گرفت

خواستم با مادرم در کربلا باشم، نشد

رأس ساعت، پخش زنده، ارتباط مستقیم

خواستم همراهتان تا کربلا باشم، نشد


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت21:52---21 آذر 1393
اربعین آمد دلم را غم گرفت

بهر زینب(س) عالمی ماتم گرفت

سوز اهل آسمان آید به گوش

ناله ی صاحب زمان آید به گوش

یا حسین (التماس دعا)


حمید مهدی
ساعت11:57---21 آذر 1393
با سلام اولاً من ظهور آقام را می خواهم و نابودی ظالمین و مخصوصاً گروه داعش و عوامل ایشان.
دوماً همه جان و روح و هستی ام را نثار آقام می کنم و از آقام شفای تمامی مریض ها و بلخصوص شفای همسرم ، خدا شاهد است از بیماری خیلی درد می کشد پاسخ : بلی یا امام زمان من هر روز بیاد شما می افتم گریه میکنم خدا شاهد است حقیقت دارد


مهدی
ساعت0:08---20 آذر 1393
آقا قسم به جان شما خوب می شوم
باور کنید آخرش به خدا خوب می شوم
با این همه بدی به ظهور شما قسم
با یک نسیم کرب و بلا خوب می شوم


میثم آقاپور
ساعت0:55---19 آذر 1393
ما کی باشیم که بخوایم از امام زمان اقامون درخواست داشته باشیم ما چشم و گوش بسته اماده ایم جونمونو بدیم

مطهره
ساعت0:32---19 آذر 1393
سلام.
1-عاقبت بخیری( بازم مثل همیشه برای خودم
2-اماما تا حالا از ما غیر از تقوی و بندگی چی خواستن؟
3-نمی دونم این امادگیو دارم یا نه اما امیدوارم لایق اجرای اوامرشون باشم
4-ان شاالله از اولین لحظات.


ناصر
ساعت0:15---19 آذر 1393
آقا جان ما رو هم جزو سربازات بدون همین

●๋•Mαɳια●๋●
ساعت0:14---19 آذر 1393
باید از دستوراتشون اطاعت کنم...حالا هر چی که باشه....ان شاءالله...

پریسا
ساعت0:00---19 آذر 1393
سلام

فهیمه بیدل
ساعت23:51---18 آذر 1393
اولا ما نوکر نوکر اقامون هستیم اون هرچی بگه ما جوابمون عشقه دلم میخاد سربازش باشم و اول فلسطین رو نجات بدم بعد به رهبری اقام تموم کسایی که برحق نیستن و ذره ای ظلم به شیعییان کرده اند را ازشون انتقام بکشیم و از امام زمان میخام تو رکابشون بعد از دیدن حکومتش و انتقام گرفتناش مخصوصا انتقام اون سیلی به شها ت برسم یا امام زمان خودت را برسان که دنیا همش در نامردیه هیچکس اصول مسلمونی رو رعایت نمیکنه اسممون مسلمونه ولی خیرمون به هیچکی نمیرسه

ولایتمدارجوان
ساعت23:48---18 آذر 1393
سلام
آقا از ما به اندازه ظرفیت و استعدادمان انتظاردارد چرا که مولایمان قلب عالم است


علوی
ساعت23:46---18 آذر 1393
حاجتی می طلبم خشنودی خدا دران باشد وهر چه بفرماید با جان ودل قبول می کنم

دل شکسته
ساعت20:52---17 آذر 1393
باسلام . سوالهای سختی کردید. ولی من دو تا جواب می دهم یکی از طرف شهدا که خواستشون شهادت در راه خدا بود و اجابت شد و به خواسته امام زمان هم که به نظر من پشتیبانی از ولایت فقیه بود ، بهتر از همه لبیک گفتند. جواب دوم از طرف خودم هست اولین خواسته من از آقا این است که ما را هم مثل شهدا برای خودش قربانی قبول کند و فکر میکنم خواسته اقا هم ازمن این باشد که برای خواسته هام تلاش کنم چون شهادت بدون تقوا و عمل صالح قسمت کسی نمی شود. ممنون از شما الان فهمیدم که دستم خالیه.

حامد رنجبر
ساعت20:50---17 آذر 1393
سلام
من در ابتدا ظهورش را می خواهم و ریشه کن کردن ظلم ومخصوصا اسراییل و آل سعود.خواسته ایشان هم از من قطعا تقوی هست.اگر در حد توانم باشد آری.از همین امروز شروع می کنم.


مریم رمضانی
ساعت20:48---17 آذر 1393
1.ظهور ایشان
2.لایق ظهور بشوم
3.پاسخ قطعا بله است ...
4.امروز دیره چه برسه به فردا


میلاد
ساعت20:31---17 آذر 1393
انتقام مادرش حضرت زهرا (س) .....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، دل نوشته های مهدوی، دل نوشته ها، مطالب زیبا وخواندنی، دانستنیــــــــــــها، دانستنیهای دینی، اخبــــــــــــــار، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، پیامبــــــــران و معصومیـــــــن(ع) و بـــــزرگان و عـــــزیزان شیعــــــه، حضرت بقیة الله (ع)، جمکران، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: امام زمان(عج) , دردودل با امام زمان , عالم ملکوت , حرف دل , دعا , وآیا شما آماده اید هرچیزی که آقا مطالبه کند اجابت کنید؟ , اجابت , امام زمان علیه السلام , آماده ایم به در خواست آقا لبیک بگوییم؟ , درخواست شما که قرار هست مستجاب شود چیست؟ , درخواستی که امام زمان از شما می کند چه چیزی می تواند باشد؟ , آیا شما آماده اید در خواست آقا هر چه باشد به جا بیاورید؟ , اگرقبول کردید که در خواست آقا را عملی کنید, از امروز شروع میکنید یا از فردا؟ , دروغ نگو , مواظب چشمانت باش , به کسی ظلم نکن , به بیت المال خیانت نکن , حجابت را رعایت کن , در تربیت بچه هایت مواظب باش , اولین خواسته شما از امام زمان(عج) ,
[ 1 / 1 / 1395 ] [ 20:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب