(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران عنوان شد: گرایشات سیاسی و وابستگی های خانوادگی در برگزاری دادگاه متهمین تا چه حد تاثیرگذار است؟!


به راستی به کدام دلیل می توان برگزاری دادگاه رییس جمهور سابق کشورمان را ارجح و مهمتر ازبرگزاری دادگاه بسیاری از متهمین اقتصادی، سیاسی و فتنه گر دانست؟

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران .جلسه محاكمه رئيس جمهور سابق .5 آذر .قوه قضائيه .فتنه آمریکایی، اسراییلی 88 .محاکمه متهمین .برگزاری دادگاه .عدالت عمومی .فرار آقازاده .محاکمه قاطعانه سران خاین فتنه 88 .شکایات .سخنگوی قوه قضاییه .آقای دکتر احمدی نژاد

به گزارش همت نیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بيانيه‌اي در واكنش به برگزاري جلسه محاكمه رئيس جمهور سابق در 5 آذر ضمن طرح سوالاتي از قوه قضائيه به روند موجود اعتراض كرد متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

در جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران با سخنگوی قوه قضاییه بود که به طور رسمی خبربرگزای دادگاه رییس جمهور سابق کشورمان آقای دکتر احمدی نژاد منتشر گردید. انتشار این خبر واکنش های گوناگونی در محافل داخلی کشور و واکنش های بعضا همراه با شیطنت و خوشحالی  در رسانه های خارجی به همراه داشت.

جدای از هر گونه پیش قضاوتی باید بیان داشت،جنبش اصیل و انقلابی دانشجویی معتقد است نفس برگزاری این چنین دادگاههایی برای مسیولین رده بالای کشور بلامانع است و حتی خود نشان از آن است که مطابق نص صریح قانون اساسی مسیولین کشور نیز همچون سایر ملت در پیشگاه قانون پاسخگو و برابر هستند. اما در کنار تمامی این موارد، نگرانیهایی پیرامون برگزاری دادگاه رییس جمهور سابق کشورمان وجود دارد که جنبش اصیل دانشجویی بر طبق تاکیدات مکرر رهبری بزرگوار انقلاب، مبنی بر مطالبه گری از سایر قوای سه گانه،موظف به پیگیری و پاسخ خواهی از قوه قضاییه پیرامون این چنین نگرانیهاییست.

متاسفانه در طی سالهای گذشته به خصوص پس از فتنه آمریکایی، اسراییلی 88 در مقاطع گوناگون شاهد بوده ایم،قوه قضاییه آنچنان که باید و شاید نتوانسته است مطالبات انقلابی و به حق متن ملت را پاسخگو باشد و در مواردی بی توجهی و احیانا تاخیرات پیاپی و ملال آور در محاکمه متهمین، کام  امت حزب الله و دانشجویان انقلابی را تلخ نموده است. به راستی لازم است از مسیولین قوه قضاییه سوال گردد که آیا در تمامی شکایات و دادگاههای دیگر این شتاب و سرعت برای برگزاری دادگاه وجود دارد یا آنکه نوع مسیولیت متهمین، گرایشات سیاسی آنان، آقازادگی وبزرگزادگی، وابستگی های خانوادگی و این گونه موارد تبعیضی در تاخیر یا عدم تاخیر برگزاری دادگاه متهمین تاثیرگذار بوده است؟!
هر چند ما همواره به دستگاه قضایی کشورمان دارای حسن ظن بوده ایم و  انشالله خواهیم بود،اما به راستی به کدام دلیل  می توان برگزاری دادگاه رییس جمهور سابق کشورمان را ارجح و مهمتر از برگزاری دادگاه بسیاری از متهمین اقتصادی، سیاسی و فتنه گر دانست؟
به راستی تا کی باید خواسته های به حق و به جای مردم بصیر کشورمان در حماسه نه دی پیرامون برگزاری دادگاه و محاکمه قاطعانه سران خاین فتنه 88 نادیده انگاشته گردد؟
با چه توجیهی می توان اقدامات فتنه انگیزانه و علیه امنیت ملی شخص محمد خاتمی در سال  88را نادیده انگاشت و درخواست و مطالبه ای برای برگزاری دادگاهی  به منظور رسیدگی به اتهامات آشکار او نکرد و در مقابل بدون نگرانی و با ساده انگاری برگزاری دادگاه محمود احمدی نژاد را به نظاره نشست و سکوت نمود؟؟
آیا دادستان کل کشور فراموش نموده اند که در دوران فرار آقازاده فراری مهدی هاشمی رفسنجانی به لندن و قبل از بازگشت او، چه قول و وعده هایی پیرامون دستگیری و محاکمه این متهم گستاخ اقتصادی،امنیتی توسط قوه قضاییه به مردم داده میشد اما  پس از بازگشت او متاسفانه شاهد بوده ایم هیچ کدام از آن وعده های دور و دراز در عمل به وقوع نپیوسته است !!!

ما فرزندان امام خمینی و امام خامنه ای ضمن تشکر از تمامی خدمات ارزشمندی که  دستگاه محترم قضایی در طی این سالها اعمال نموده است آشکارا بیان می کنیم که علی رغم استقبال ما از هر گونه تصمیم قضایی که در آن نشانی از عدالت عمومی یافت گردد و برابری ملت و مسیولین در مقابل قوانین کشور را به اثبات رساند، اما با وجود پروند های باز و بسیار مهمی که برخی از آنها اشاره گردید و متاسفانه اقدام جدی در راستای برگزاری دادگاههای آن صورت نپذیرفته است، برگزاری چنین دادگاهی با این سرعت و عجله زیاد را غیرضروری و به دور از درایت و تدبیر می دانیم، چرا که هر عقل حکیم و نفس سلیمی ضرورت رسیدگی به فسادهای اقتصادی، سیاسی  و فتنه انگیزاننده را به مراتب مهم تر و دارای اولویت و شتاب بیشتری قلمداد می کند.

والعاقبه للمتقین
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░ ๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبا علمی، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، مــــطالب سیاســـــــی، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران , جلسه محاكمه رئيس جمهور سابق , 5 آذر , قوه قضائيه , فتنه آمریکایی، اسراییلی 88 , محاکمه متهمین , برگزاری دادگاه , عدالت عمومی , فرار آقازاده , محاکمه قاطعانه سران خاین فتنه 88 , شکایات , سخنگوی قوه قضاییه , آقای دکتر احمدی نژاد ,
[ 4 / 9 / 1392 ] [ 16:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب