(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه
چند روز پیش رسانه های ضدانقلاب خبر بازگشت اصغر فرهادی به کشور رو جهت حمایت از افاغنه ساکن ایران را دادند و انتقاد شدیدی نسبت به برخورد تبعیض آمیز با افغان ها را داشت...

گوشه ایی از جنایات افاغنه در کشور رو جهت اطلاع اصغر فرهادی:

*تجاوز ۳ افغانی به زن ایرانی جلوی چشم شوهرش!

*۱۱کارگر افغانی و تجاوز به یک نوجوان ایرانی

*تجاوز پدر و پسر افغان به دختر ۶ ساله ایرانی

*۵۰ روز تجاوز افغان ها به یک دختر دختر ۱۷ ساله‌

*انتشار فيلم تجاوز ۶افغانی به دختر ايرانی

و..........

 

مهاجرت غیرقانونی و بی ضابطه اقوام مختلف در چند سال اخیر به کشور رشد قارچ گونه ای داشته است. 

 متاسفانه در چند سال اخیر شاهد ورود غیرقانونی مهاجران مختلفی از کشورهای همسایه بالاخص افغانستان بودیم که این ورود غیرقانونی مشکلات متعددی اعم از مشکلات پزشکی- بهداشتی، فرهنگی- اجتماعی، مالی- اقتصادی و امنیتی را به وجود آورده است.

از سوی دیگر دزدی، تجاوز، کودک آزاری، قتل، قاچاق مواد مخدر و انتقال بیماری های مختلف ارمغان حضور غیرقانونی این مهاجران برای ایرانیان بوده است. در بسیاری از موارد این کارگران به عنوان نیروی کاری جایگزین کارگران ایرانی شدند و با ازدواج کردن با زنان ایرانی سعی در کسب تابعیت ایرانی دارند.

بسیاری از این اتباع افغانی، زنان شهرستانی ایرانی (به خصوص زنان خراسانی و بلوچ) را که ظاهری به مراتب بهتر از زنان افغان دارند، به عنوان زن اول، دوم و حتی سوم برمی‏گزینند و با مبلغی اندک به خواستگاری رفته و تحت عنوان ولیمه، زن مورد نظر را می‏خرند. عموماً افغانی ها با این وعده که دختران را از ایران خارج نمی‏کنند، پدران کم عاطفه را راضی می کنند، اما پس از مدتی، زنان ایرانی را که چون ملکشان، متعلق به خویش می‏دانند، به افغانستان می‏برند و گاه خشونت و تبعیض بر این دخترکان ایرانی پس از چند سال، چهره‏ای تکیده از این ایرانیان نشسته با افغان‏ها باقی می ماند.

بر همین اساس نگارنده این گزارش با علم به این موضوع که میزان و شدت ناهنجاری های اجتماعی در هرجامعه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین آن ها حضور غیر قانونی مهاجرین است، در نظر دارد برای روشن شدن زوایای تاریک حضور این افراد در ایران، به بررسی چند پرونده اخیر جنایت ها و تجاوزهای فجیع جنسی برخی از این مهاجران افغانی های مقیم ایران بپردازد تا ضمن آگاهی دادن به مردم، تلنگری به مسئولانی که در این خصوص کوتاهی کرده اند زده شود. 

*تجاوز ۳ افغانی به زن ایرانی جلوی چشم شوهرش!
روزنامه شرق: پرونده سه مرد افغان که به صورت گروهی به زنی در برابر چشمان شوهرش تعرض کرده بودند، با تایید حکم اعدام، به واحد اجرای احکام سپرده شد. این سه افغان در تحقیقات مقدماتی علاوه بر تجاوز به شاکی، تعرض به پنج زن دیگر را نیز گردن گرفته و گفته بودند همدست دیگری نیز دارند. این پرونده از روز ۱۴ بهمن سال ۸۸ به جریان افتاد و در آن روز مردی به نام یوسف با مراجعه به کلانتری مصطفی خمینی علیه چهار مرد متجاوز شکایت کرد. او ماجرا را این‌طور شرح داد: «به همراه همسرم فرنگیس برای زیارت به سمت بهشت زهرا می‌رفتیم که متوجه دو مرد گالن به دست شدم.

آنها کنار جاده ایستاده بودند و از خودروهای عبوری کمک می‌خواستند. من برای دادن بنزین به آنها توقف کردم و در همین هنگام آن دو، همراه دو نفر دیگر در حالی که ساتور و چاقو در دست داشتند به من و فرنگیس حمله‌ور شدند و ما را به جایی خلوت و پشت درختان کشاندند.» «مهاجمان دست و پاهای من را بستند و به همسرم تعرض کردند، بعد پول، طلا و تلفن‌های همراه‌مان را سرقت و فرار کردند.». 

فرنگیس با تکرار اظهارات شوهرش، گفت: «آن چهار نفر بسیار خشن بودند و به گریه و التماس‌های من توجهی نکردند و مرا مورد آزار قرار دادند. آنها حتی از این صحنه‌ها فیلم نیز تهیه کردند. من از ظاهر و لهجه‌شان فهمیدم آنها افغان هستند.» 


*۱۱کارگر افغانی و تجاوز به یک نوجوان ایرانی
شرق، شامگاه روز شنبه هفته جاری تماس تلفنی فردی ناشناس با مرکز فوریت‌های پلیسی از وقوع یک جنایت پرده برداشت. این مرد آدرس ساختمانی نیمه‌کاره در منطقه پردیس را داد و اعلام کرد در زیرزمین آنجا جنازه یک پسربچه رها شده است. دقایقی بعد ماموران کلانتری ۲۰۷ تهران به محل اعلام‌شده رفتند و در زیرزمین با دنبال کردن ردی از خون به یک تیرک چوبی رسیدند که جنازه پسری نوجوان به آن بسته شده بود. 

افسران جنایی در گام بعدی فهمیدند نگهبان این ساختمان نیمه‌کاره مردی افغان به نام غدیر است.و شاعد این حادثه شامگاه سه‌شنبه فردی سعید را مشاهده کرده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود. او به ماموران گفته بود پسر نوجوان را در حال مشاجره با چند مرد افغان دیده و مشاهده کرده است افاغنه او را به زور به ساختمانی نیمه‌کاره بردند، اما ماموران ساختمان موردنظر را اشتباه گرفتند و به مکانی دیگر رفتند.

با ارایه اطلاعات بیشتر توسط شاهد حادثه ،کارآگاهان توانستند ۱۰ نفر را در این خصوص دستگیر کنند، اما از غدیر ردپایی به دست نیامد. این ۱۰ افغان که از کارگران غیرمجاز هستند، در بازجویی‌ها اعتراف کردند پسر نوجوان را به قصد تعرض ربودند و دسته‌جمعی به وی تجاوز کردند و این پسر ناگهان از حال رفت و فوت شد. همچنین با توجه به البسه کشف‌شده در قتلگاه این احتمال که زنانی نیز قربانی جنایت‌های این گروه شده باشند، پابرجاست. 

*تجاوز پدر و پسر افغان به دختر ۶ ساله ایرانی
به گزارش اعتماد ۲۹ تیرماه سال ۸۶ زنی جوان هراسان به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد دختر ۶ ساله اش توسط یک پدر و پسر مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. وی در توضیح روز حادثه گفت؛ دختر ۶ ساله ام در خیابان بازی می کرد و من هم در خانه داشتم کارهایم را انجام می دادم. یک ساعت بعد در حالی که دخترکم گریه می کرد به خانه بازگشت، او وحشت زده بود و بریده بریده صحبت می کرد. اول فکر کردم زمین خورده اما وحشتی که در او بود نشان می داد حادثه بدی برایش پیش آمده است. وقتی از او پرسیدم چه شده، به من گفت مرد همسایه که افغانی است او را مورد آزار قرار داده است.

پس از اظهارات تکان دهنده این زن پلیس دختر ۶ ساله را تحت بازجویی قرار داد. وی گفت؛ داشتم در خیابان بازی می کردم که «م.ر.» مرد همسایه به سراغم آمد و گفت، می خواهد برایم از مغازه پفک بخرد، من هم حرفش را باور کردم و همراهش رفتم، اما به جای اینکه به سمت مغازه برویم مرد همسایه مرا به خانه اش برد و به همراه پسر نوجوانش مورد آزار قرار دادند. بعد هم مرا تهدید کردند که اگر به کسی چیزی بگویم مرا خواهند کشت، اما به خانه آمدم و هر آنچه اتفاق افتاده بود برای مادرم تعریف کردم. 

بررسی های پلیسی نشان داد «م.ر.» که در فرحزاد زندگی می کند کارگر ساختمانی است و اهالی محل او را می شناسند. با آدرس به دست آمده از متهم پلیس موفق شد وی را بازداشت کند. مرد افغان در اظهارات اولیه خود آزار کودک ۶ ساله را نپذیرفت و گفت؛ من نه این کودک را ربوده ام و نه مورد آزار قرار داده ام. اظهارات این مرد در حالی مطرح شد که پزشک معاینه کننده دختر ۶ ساله طی نامه یی آزار این کودک را تایید کرده است. 

*۵۰ روز تجاوز افغان ها به یک دختر دختر ۱۷ ساله‌
آفتاب: يك‌ دختر ۱۷ ساله‌ ايراني‌ كه‌ ۵۰ روز قبل‌ توسط‌ دو مرد افغاني‌ در خيابان‌ افسريه‌ تهران‌ ربوده‌ شده‌ بود از سوي‌ تعداد زيادي‌ از كارگران‌ افغاني‌ وحشيانه‌ مورد تجاوز قرار گرفت‌ و سپس‌ اين‌ دختر ستمديده‌ و بي‌پناه‌ را در مدت‌ ۵۰ روز به‌ ديگر مردان‌ افغاني‌ اجاره‌ مي‌دادند. 

مادرش‌ گفت‌: بچه‌ام‌ را نابود كرده‌اند. در مدت‌ ۵۰ روز هر شب‌ و هر ساعت‌ او را به‌ يك‌ نفر مي‌دادند و پول‌ مي‌گرفتند، همه‌ آنها افغاني‌ بودند. زهرا كه‌ عصباني‌ شده‌ بود، گفت‌: ۲۰ نفر بودند. نه‌، بيشتر بودندأ يكي‌ مي‌آمد مي‌رفت‌، دوستش‌ مي‌آمد، يكي‌ همه‌ پول‌ها را مي‌گرفت‌!

با دستگيري‌ شش‌ متهم‌ افغاني‌ مشخص شد يكي‌ از آنها به‌نام‌ عزيز كه‌ در واقع‌ او روز اول‌ زهرا را با اتومبيل‌ ربوده‌ و فروخته‌ بود، فراري‌ شده‌ و به‌ افغانستان‌ رفته‌ است‌، اما چند روز قبل‌ به‌ ايران‌ برگشته‌ و به‌ اتهام‌ اقامت‌ غيرقانوني‌ در شيراز دستگير شده‌ است‌ كه‌ دستور انتقال‌ وي‌ به‌ تهران‌ صادر شد.

*انتشار فيلم تجاوز ۶افغاني به دختر ايراني
انتشار فيلمی كه صحنه تجاوز شش مرد افغان به يك دختر حدود ۱۸ ساله ايراني و التماس اين دختر براي خودداري از تجاوز به او را نشان مي دهد موجب خشم عمومي مردم اين منطقه شده است .

پخش اين فیلم كه جنايت ياد شده در شهر قرچك از توابع ورامين رخ داده و اين دختر نيز از اهالي اين منطقه بوده، موجب خشم بيشتر شهروندان وراميني از اتباع افغان ساكن در اين شهرستان شده است . اغلب افرادي كه اين فيلم ۹۰ ثانيه اي را در گوشي هاي همراه خود ديده يا درمورد آن شنيده اند ، خواستار مجازات متجاوزان توسط مردم شده اند . 

*تجاوز سه افغانی به یک زن هلندی در ساوه
سه تبعه افغاني غير مجاز كه سه شنبه گذشته دوم مرداد ماه در باغهاي اطراف ساوه به يك زوج توريست تبعه هلند حمله ور شده و اقدام به تجاوز به عنف به زن هلندي نموده بودند شناسايي و دستگير شدند.

دادستان شهرستان ساوه در خصوص چگونگي وقوع حادثه به خبرنگار ما گفت : اين زن و مرد توريست هلندي ويلهم -م - و همسرش ميلريام سه شنبه گذشته با دوچرخه از مسير تهران به قصد شهر اصفهان وارد شهرستان ساوه شد و در مسير جاده قديم ساوه - سلفچگان هنگام غروب به قصد استراحت از نگهبان باغي كه يك نوجوان ۱۶ ساله تبعه افغان بوده كسب اجازه مي كنند تا شب را در خانه باغي داخل باغ اقامت كنند. پسر افغاني به نام غلام پس از هدايت آنان به داخل باغ و كمك در نصب چادر از زمان استراحت توريست ها استفاده كرده و به سراغ دو تن از دوستانش كه آنها نيز افغاني غير مجاز و نگهبان باغهاي هم جوار بوده اند رفته و موضوع را با آنان در ميان مي گذارد.

هنگامي كه زن داخل چادر و مرد توريست در پشت چادر در خواب بودند غلام به همراه عبدالرحمن ۱۸ ساله وانور ۲۰ ساله به قصد تعرض به آنان وارد باغ شده و با تهديد اسلحه پلاستيكي زن توريست را به داخل باغ برده و با بيل به همسر وي حمله ور شده و وي را مضروب مي سازند و پس از تجاوز به عنف به خانم ميلريام هنگامي كه قصد تعرض مجدد به وي را داشتند توسط يكي از نگهبانان باغ مجاور كه يك تبعه افغاني است غافلگير شده و از صحنه مي گريزند . 

به گزارش عصر امروز، با توجه به این جنایات فجیعی که اتباع خارجی بالاخص افغانی های مقیم ایران در چند سال اخیر صورت دادند و ضربه جبران نشدنی به حیثیت برخی افراد جامعه وارد کردند، ضروری است تا مسئولان مرتبط توجه شایانی به این امر داشته باشند.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 20 / 2 / 1391 ] [ 22:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب